Nieuws

PlayStation Plus-games van juli zijn bekend

Met onder andere PES 2019

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft de PlayStation Plus-games van juli bekendgemaakt.

Vanaf 2 juli zijn de games beschikbaar. Het gaat om PES 2019, de voetbalgame van Konami die vorig jaar uitgebracht werd, en Horizon Chase Turbo, een door Outrun geïnspireerde racegame die verrassend positieve kritieken ontving.

Mensen met een PlayStation Plus-abonnement, kunnen niet alleen online games spelen op de PlayStation 4, maar ontvangen ook maandelijks een aantal games. Deze games zijn zonder verdere kosten te spelen zolang het PS Plus-abonnement actief is.

Dit artikel delen:

Lees meer

Glen Scofield werkt aan verhalende PlayerUnknown's Battlegrounds-game Epic-CEO: Exclusives zijn enige manier om game-industrie te beïnvloeden
19

Reacties op: PlayStation Plus-games van juli zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • denver

    • 27 juni 2019 09:35
    *Gaap*
    Ben al bijna twee jaar geen lid meer. Ook irritant: alle games die ik ooit ‘gekregen’ heb, hebben nu een slotje.

    Wat dat betreft wint Xbox Gold het op alle fronten.

    Denk dat ik nog liever een online abonnement haal op de Switch alleen om levels uit te wisselen in Mario Maker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • CroniC

    • 27 juni 2019 11:13
    @denver
    Als je weer lid wordt zijn ze gewoon weer beschikbaar.
    Maar beetje raar om zoiets te zeggen wat al jaren bekend is van PSPlus.
    Bij Xbox werkt dat trouwens exact hetzelfde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Chard240

    • 27 juni 2019 14:37
    @CroniC
    Ik geloof dat het bij Xbox niet helemaal hetzelfde is.

    Als je geen Live hebt kan je de gratis games gewoon door spelen?

    Althans, dat is wat ik me nog kan herinneren…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aerofox81

    • 27 juni 2019 14:42
    @Chard240 dat klopt, ze blijven gewoon in je bezit. Ook als je live gold afgelopen is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rainking

    • 27 juni 2019 20:02
    @Aerofox81
    Serieus? Dacht dat dat alleen bij Xbox 360 spellen was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 27 juni 2019 10:12
    Wat een boutgame. En een update bestand vermomd als game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 27 juni 2019 10:45
    @bigds9fan
    Jij bent net een plaat die blijft hangen. Bij iedere bericht over een voetbal game kom je met een zelfde soort reactie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 27 juni 2019 18:33
    @Akira Omdat het ook zo is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 27 juni 2019 10:57
    Jammer dat het dit keer een mindere maand is. ( al zullen er genoeg mensen zijn die blij zijn met deze games) maar de laatste 8 maanden is de ps plus maand zwaar dik geweest en het beste van alle free game varianten ( qua games)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rexus

    • 27 juni 2019 11:54
    @coola Zeker! Hoewel ik ze altijd "koop" speel ik er eigenlijk weinig, Borderlands heeft deze maand echter heel wat uren opgesnoept.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Erik078

    • 27 juni 2019 12:35
    De aanbiedingen deze week zijn supergoed. Vooral de Games voor 5 euro.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 27 juni 2019 12:58
    Magertjes voor mijn smaak, maar ik denk dat andere zich hier wel mee kunnen vermaken. Ben benieuwd waar Xbox mee komt voor Games with Gold voor deze maand.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Markus88

    • 27 juni 2019 13:02
    gewoon slecht imo. plus xbox heeft pes2019 gewoon gratis aangeboden voor een paar dagen (niet eens deel van de gold games) dus weet niet zo goed wat ik hier mee moet. (ik bezit alle consoles dus ben niet bezig met een war)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xXDannyNLXx

    • 28 juni 2019 09:49
    @Markus88 is dat niet de gratis Lite versie van Pes?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Clausbmf666

    • 27 juni 2019 14:09
    wat een shit games

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • burhan42

    • 27 juni 2019 21:46
    Trash weer, vorige maand was na lange tijd wel lekker maar dit zuig jammer. Hadden we maar geen plus nodig voor online multiplayer dan had ik nooit in me hele leven ps plus gehaalt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 27 juni 2019 22:00
    @burhan42

    Was na een lange tijd weer lekker? Ps plus maand is 8 maanden het beste geweest qua free games terwijl gold elke keer maar weer suckte.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • burhan42

    • 28 juni 2019 05:36
    @coola

    Hahaha weet niet welke plus jij hebt maar dan krijg jij zeker andere games. (ik dol met je ik weet dat smaken kan verschillen)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xXDannyNLXx

    • 28 juni 2019 09:50
    Zelf heb ik de game nog niet, ben benieuwd. Wel het gevoel dat ze maar 1 echte game geven.