Nieuws
Until Dawn

PlayStation Plus-games van juli bekendgemaakt

Waaronder Until Dawn en Game of Thrones

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft de PlayStation Plus-games van juli bekendgemaakt. PS Plus-leden kunnen weer gratis een aantal games downloaden voor PlayStation 4, PlayStation 3 en Vita.
Alle games komen vanaf 4 juli beschikbaar. Op PlayStation 4 kan men de horrorgame Until Dawn, Telltale's eerste seizoen van Game of Thrones en de partygame That's You downloaden. Het is waarschijnlijk geen toeval dat Game of Thrones onder de downloads behoort, aangezien het nieuwe seizoen van de HBO-serie in juli ook weer begint.


Op PlayStation 3 verschijnen de cultgame Tokyo Jungle en Capcom's Darkstalkers Resurrection. Voor Vita komen de platformer Element4l en arcadegame Don't Die Mr Robot beschikbaar. In de trailer hieronder worden de PlayStation Plus-games voor PlayStation 4 nog eens uitgelicht.

Dit artikel delen:

Lees meer

Inside en Limbo komen in fysieke bundel uit Xbox Game Pass krijgt zeven nieuwe games in juli
11

Reacties op: PlayStation Plus-games van juli bekendgemaakt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 29 juni 2017 08:28
    Goh ik stond van het weekend nog met Until Dawn in mijn handen in een winkel, maar dacht die komt vast nog wel eens op plus.. :D

    goeie maand!@! Tokyo Jungle is echt weird en uniek.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 29 juni 2017 10:31
    @casualkiller Dat ziet er inderdaad weird uit! Maar eens proberen dan.

    Game of Thrones is ook zeker het proberen waard, volgt goed de filosofie van het boek.

    Horror is niets voor mij

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 29 juni 2017 08:54
    Eindelijk een beetje fatsoenlijke titels

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ghotirey

    • 29 juni 2017 09:14
    Ik weet eigenlijk weinig over Until Dawn, is het een beetje de moeite waard? waar is het mee te vergelijken?

    Ik vond Life is Strange ook wel aardig vorige maand bij plus, verder is het vaak inderdaad niet veel soeps voor de PS4. Ik had plus ook op de ps3 en dat voelde veel beter qua titels. Maar goed dat zal wel komen doordat die al een tijdje bestond en er dus veel oude AAA titels waren

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • El Ninjo

    • 29 juni 2017 10:00
    @ghotirey Until Dawn is de game-versie van het klassieke horrorscenario waarin jongeren zonder ouders gaan feesten op een random afgelegen lokatie. Hij is wel goed hoor, de game is gebaseerd op het vlinder-effect waarin elke actie gevolgen kan hebben in de toekomst, dus ook dat er iemand sterft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 29 juni 2017 12:49
    Until Dawn, bloody bastards!! Heeft ook aardige replay waarde, zeker veel fun mee gehad, maar het moet wel in je straatje liggen. Beetje een love it or hate it game. Voor de 'horror' fans zeker een must-have

    Telltale games ben ik wel klaar mee, die gasten blijven maar elk thema uit melken.

    Al en al mooie maand voor playstation bezitters

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 29 juni 2017 14:57
    Until Dawn is een geweldig spel voor de horror liefhebbers. Helaas heb ik hem al
    in bezit . Maar enjoy

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dre2010

    • 29 juni 2017 19:03
    Dat teltale mogen ze van mij wel allemaal weglaten , maar until dawn is de moeite wel waard . Altijd al eens willen spelen .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 30 juni 2017 00:04
    Van mij mogen de Telltale games blijven. Ik houd van adventure games en vermaak me er dan ook prima mee. Tales of the Borderlands een paar maanden terug was erg leuke verrassing bij PS Plus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 30 juni 2017 13:10
    @obi-twan-kenobi Die game was écht hilarisch. Heb deel 1 van GoT ook gespeeld maar nooit gekocht. Until Dawn ook niet. Om de een of andere reden zie ik mezelf geen geld uitgeven aan dat soort games. RE4 voor de Gamecube was de laatste horrorgame die ik gekocht heb (muv. Red Dead Redemption: Undead Nightmare of hoe heette die DLC ook alweer). Maar zou 'm wel graag willen spelen.

    Mooi m'n Bose QC-koptelefoon op, afgesloten van elk ander geluid ;) en dan gaan met die banaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 2 juli 2017 21:52
    @obi-twan-kenobi

    Dat kun je toch geen adventure games noemen

    Werkelijk 0 avontuur / puzzels

    Quicktime filmpjes met wat selecte keuzes