Nieuws

PlayStation Plus-games van februari officieel aangekondigd

Verder o.a. Exiles End en Spelunker HD

Geschreven door Michel Musters op
De PlayStation Plus-games van februari zijn officieel onthuld.
PlayStation 4-eigenaren met PS Plus kunnen in februari aan de slag met Knack, een 3D-platformer die op de lancering van de PlayStation 4 beschikbaar kwam, en Rime, een indiegame van vorig jaar waarin een jongetje een mysterieus eiland verkent.


Op PlayStation 3 zijn de games Mugen Souls Z en Spelunker HD beschikbaar voor PS Plus-leden. Op de Vita gaat het om Exiles End en Grand Kingdom, waarbij laatstgenoemde ook via PlayStation 4 gedownload en gespeeld kan worden. PS Plus-leden kunnen tot 6 maart tevens de PlayStation VR-game Starblood Arena downloaden.

Gisteren lekten PS Plus-games Rime en Knack al uit. Toen was nog niet duidelijk of dit echt de nieuwe PlayStation Plus-games zouden worden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Betaalde online service voor Switch lanceert in september Nintendo brengt Mario Kart Tour naar smartphones
12

Reacties op: PlayStation Plus-games van februari officieel aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Fappingsnake

    • 1 februari 2018 08:16
    Zo zo! Eindelijk Knack :) … Maar leuk nieuws iig… LEUKER nieuws is dat Mario Kart Tour is aangekondigt voor de smartphones ^^ whoop whoop

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 1 februari 2018 09:30
    Aahah stond er nog voor om Rime aan te schaffen vorige week in de sale… goed die impulse buy drang afgekapt :)

    Grand Kingdom is ook nog speelbaar op de ps4, ziet er interessant uit voor een turn based rpg

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 1 februari 2018 09:38
    @casualkiller Hehe, ik heb hem niet kunnen weerstaan. Echt een aanrader.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 1 februari 2018 09:42
    Ik ga eindelijk weer eens een paar maandjes ps+ nemen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 1 februari 2018 09:56
    Vanaf wanneer zijn deze games beschikbaar? Op dit moment staan de plus games van vorige maand er nog.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 1 februari 2018 10:08
    @Vovelic elke eerste donderdag van de maand meestal eind van de ochend of begin middag

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Blackdevil NL

    • 1 februari 2018 10:20
    @Vovelic elke eerste dinsdag !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 1 februari 2018 12:43
    @Blackdevil NL wow dinsdag zou zweren donderdag. Mijn fout

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rreloaderr

    • 1 februari 2018 11:28
    Jep elke eerste dinsdag. Goede line-up. Beetje safe, maar zeker niet slecht. Rime al uitgespeeld, ben vooral geïnteresseerd in Grand Kingdom

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 1 februari 2018 16:03
    Kan iemand mij vertellen als ik bijv 2 maanden Playstation + neem, de games download. Dat ze na een paar maanden ineens weg zijn!?

    Paar maanden geleden heb ik bijv Just Cause 3 gedownload met + games, en me abonnement was afgelopen en een tijd later was de hele game gewoon verdwenen?! Hoe zit dit…..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • poklaan

    • 1 februari 2018 16:14
    @The soy sauce Je kan de games die je 'gratis' met PS+ krijgt alleen spelen als je nog een actief PS+ abonnement hebt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 1 februari 2018 16:16
    @The soy sauce Omdat je constant ps-plus lid moet zijn. Je hebt ze wel maar je kunt ze niet spelen.