Nieuws
Star Wars Jedi: Fallen Order

PlayStation Plus Essential-games van januari zijn nu te claimen

Star Wars Jedi: Fallen Order, Fallout 76 en Axiom Verge 2

Geschreven door Michel Musters op
Abonnees kunnen vanaf nu de PlayStation Plus Essential-games van januari claimen.

Vorige week werd al aangekondigd om welke drie games het gaat. Alle PS Plus-abonnees kunnen tot 7 februari de spellen Star Wars Jedi: Fallen Order (PS5/PS4), Fallout 76 (PS4) en Axiom Verge 2 (PS5/PS4) claimen.

Jedi: Fallen Order is de kritisch goed ontvangen Star Wars-actiegame waarvan het vervolg, Jedi: Survivor, op 17 maart verschijnt. Fallout 76 is de online multiplayergame binnen de Fallout-franchise die na een tegenvallend begin door aanhoudende support van Bethesda overeind is gekrabbeld. Axiom Verge 2 tot slot is het vervolg op een geprezen metroidvania. Net als het origineel wordt een retro-uiterlijk aangehouden.

PlayStation Plus

Dit artikel delen:

Lees meer

Nightdive wil System Shock-remake in maart uitbrengen CES 2023: Kijk hier om 17:00 de Nvidia-persconferentie
8

Reacties op: PlayStation Plus Essential-games van januari zijn nu te claimen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Improv

    • 3 januari 2023 16:34
    Ik begrijp goed dat je dus geen 60fps star wars speelt? Want ps4 versie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 3 januari 2023 17:28
    @Improv Jawel, want je krijgt de PS5 versie als jij een PS5 hebt. Kijk maar naar het plaatje en in de tekst (PS5/PS4)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Improv

    • 3 januari 2023 19:29
    @Vogeltje oh verkeerd gezien, top

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 4 januari 2023 16:24
    @Improv Overigens draait ook de ps4 versie wel degelijk op 60 fps in performance mode. Dit is alleen wel een optie die je alleen op ps4 pro en ps5 hebt. op ps4 pro kan die performance er soms onder zakken omdat het een 60 fps target is. Op ps5 draait ie eigenlijk gewoon strak op 60. Maar goed die optie gebruik je nooit want als je een ps5 hebt is de upgrade naar de volle ps5 versie gewoon gratis en die draait sowieso strak 60 fps.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 4 januari 2023 01:05
    Oeh, das wel prettig. Ik heb Jedi Fallen Order op de PC, maar nu zou mijn vader het gerust kunnen spelen op de PS5.
    Voor info: Hij heeft zijn beide hielbenen gebroken na een ongeluk op zijn werk, dus zit hij voorlopig thuis. Hij kan eindelijk weer zijn oude hobby oppakken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 4 januari 2023 09:14
    @Ardyn Oei dat klinkt niet goed. Sterkte voor je vader en altijd fijn dat je je in een andere wereld kan storten in zo'n periode. 1,5 jaar geleden had ik m'n schouder en ribben gebroken met een motorongeluk, toen kon ik weken lang geen controller vasthouden. Dat was echt even afkicken terwijl ik er toen juist de tijd voor had om te gamen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 4 januari 2023 19:09
    @woutzorz
    Bedankt voor de wensen!
    En ik hoop, sterker nog neem aan, dat alles nu weer goed gaat met je schouder/ribben. Aangezien je kunt typen, hahaha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 5 januari 2023 09:29
    @Ardyn Haha ja gelukkig wel! Gamen gaat weer als vanouds en motorrijden kan gelukkig ook gewoon weer