Nieuws
Bloodborne

PlayStation-insider claimt dat er iets rondom Bloodborne in de maak is

'Je hebt nog niet het laatste van Bloodborne gezien'

Geschreven door Michel Musters op
Een betrouwbare PlayStation-insider claimt dat er iets rondom Bloodborne in de maak is.

Dat meldt Colin Moriarty tijdens de Sacred Symbols podcast. Specifiek zegt hij: "Je hebt nog niet het laatste van Bloodborne gezien, dat kan ik je vertellen." Meer details geeft hij niet.

Moriarty is een voormalige redacteur van IGN en heeft eerder al het bestaan van de nieuwe Ratchet and Clank-game en de Demon's Souls-remake uitgelekt, nog voordat de spellen officieel werden onthuld.

Bloodborne verscheen in 2015 voor PlayStation 4 en wordt gezien als een van de beste games van Dark Souls- en Elden Ring-ontwikkelaar FromSoftware. De rechten op de IP is zover bekend in handen van PlayStation. Fans hopen al geruime tijd op een PlayStation 5-versie, een pc-versie en een vervolg, maar vooralsnog is niets aangekondigd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Deep Pink-controller voor Xbox Series X en S onthuld Miami-circuit getoond in nieuwe F1 2022-gameplay
17

Reacties op: PlayStation-insider claimt dat er iets rondom Bloodborne in de maak is

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ziminar

    • 4 mei 2022 10:39
    Bloodborne 2 zou echt geweldig zijn. Ik vind dat misschien nog wel de gaafste From game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 4 mei 2022 10:52
    Als bloodborne 2 wordt aangekondigd wint Sony voor mij al de e3

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    its_charro

    • 4 mei 2022 14:14
    @Roy36NL ………welke e3 ??

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 4 mei 2022 14:32
    @its_charro ja op papier heeft het geen e3 meer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • waterdemoon

    • 4 mei 2022 11:33
    Blood borne pc of Sony hoeft niks te doen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    warcryptic

    • 4 mei 2022 13:27
    @waterdemoon
    Zucht.

    Je hebt liever een remake dan een nieuw deel?
    En dat alleen omdat je een PC fanboy bent?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 4 mei 2022 14:57
    @warcryptic Als ze de game op pc uitbrengen zal dat een simpele port zijn, en geen remake.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rainking

    • 4 mei 2022 12:33
    Ik dacht dat die geruchten maanden geleden al gingen. Ik juich het alleen maar toe, want ik vind de combat van Bloodborne leuker dan die van de Souls spellen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Draven

    • 4 mei 2022 12:39
    @Rainking

    Klopt. Nadat Sony Bluepoint Games heeft overgenomen ging het gerucht dat ze bezig zouden zijn met Bloodborne.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 4 mei 2022 15:01
    @Rainking Ik vind de combat vooral anders, maar niet minder leuk. Ze zijn gewoon allemaal erg goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rainking

    • 4 mei 2022 18:36
    @Messtranor
    Ja, ieder zijn ding natuurlijk. Ik heb net wat meer met Bloodborne en Nioh 2. Ik kijk dan ook wel uit naar Thymesia en Lies Of P.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DaVinkie

    • 4 mei 2022 12:50
    Bloodborne Kart, eindelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rainking

    • 4 mei 2022 18:35
    @DaVinkie
    Daar is de maker van Bloodborne PSX ondertussen ook serieus mee bezig, nadat het eerst als geintje bedoeld was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 4 mei 2022 16:28
    Bloodborne 2 zou vet zijn, echter zie ik Sony er eerder voor aan om voor een PS5 remaster te kiezen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rainking

    • 4 mei 2022 18:38
    @DarkraverX
    Sowieso zie ik graag een vervolg of een prequel, maar een opgepoetste versie die op 60fps speelt zou ik zo weer aanslingeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gusanito

    • 4 mei 2022 18:50
    Ik verwacht dat het om een PC release gaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 4 mei 2022 19:10
    @gusanito of een 60fps 4K ps5 release