Nieuws

PlayStation 5-update voor The Last of Us: Part 2 nu beschikbaar

Speel de game in 60 fps en met snellere laadtijden

Geschreven door Michel Musters op
Sony Interactive Entertainment en Naughty Dog hebben zojuist de PlayStation 5-update voor The Last of Us: Part 2 gelanceerd.

Zodra spelers versie 1.08 hebben geïnstalleerd bevat de game wanneer deze op PS5 gespeeld wordt diverse verbeteringen, waaronder verbeterde laadtijden. Ook kan men in de Display-opties kiezen tussen 30 en 60 frames per seconde.

Digital Foundry heeft de patch al geruime tijd uitgetest en een uitgebreide impressie online gezet. Hieronder zijn zowel de trailer van de update, als de videoversie van Digital Foundry's impressie te vinden.

In het vorig jaar verschenen PlayStation 4-spel The Last of Us: Part 2 gaat het verhaal uit het eerste deel na een aantal jaar verder. Spelers besturen het tienermeisje Ellie, die een relatief veilige nederzetting moet verlaten om de wijde wereld in te trekken. Een wereld die wordt geplaagd door een lugubere schimmel die mensen in een soort monsters verandert.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwe beelden van The Dark Pictures Anthology: House of Ashes Het koninkrijk van Kislev in Total War: Warhammer 3
18

Reacties op: PlayStation 5-update voor The Last of Us: Part 2 nu beschikbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Omnikon

    • 19 mei 2021 18:26
    Yes! Tijd voor een tweede playthrough!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 19 mei 2021 18:39
    Vet blij hiermee. Heb nu een xsx maar de ps5 komt er ook nog wel eens. Dit is dan de eerste game die ik ga kopen op de ps5 en misschien dan ook nog iets afgeprijsd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 20 mei 2021 07:24
    Beetje triest gedoe hoor. Het is inmiddels toch al algemeen bekend welke grote plot twist er in de game zit? Daar is al enorm veel over gediscussieerd.
    Doet me een beetje denken aan mensen die verontwaardigd waren toen ik bij de release van peter jackson's king kong zei dat king kong dood gaat op t einde. Dat is toch inmiddels algemeen bekend?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 20 mei 2021 09:12
    @Messtranor wil em vanavond gaan kijken….. bedankt he!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 20 mei 2021 08:30
    Mensen sorry van de spoiler was bezig me oude bericht te verwijderen maar kennelijk deed iemand van gamer het. Maar het is hier heel vaak het gesprek van de dag geweest en dacht er niet bij na dat men het nog moest speelden en de plot niet kende. Mijn excuses. Dan terug naar de game top game 1 van de beste ooit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 20 mei 2021 09:03
    @hulstpower kan gebeuren man.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 20 mei 2021 09:06
    @Aces-82 kennelijk was ik even de pispaal van de dag maakt niet uit.
    Maar had niet verwacht dat men er nu nog zo boos om kan worden, ook omdat volgens mij wat ik de spoiledde hier vaak een disscusie is geweest waarom men de game slecht vond. Maar het is zo als het is zeg ik dan en wel geplaast excuus is enige wat je kan doen dan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 20 mei 2021 09:11
    @hulstpower en bepaalde mensen zagen natuurlijk hun kans schoon om hier misbruik van te maken. Die game is al een tijdje uit dus de schade zal meevallen, nog steeds kut voor de mensen die het niet wisten maar daar doe je nu niks meer aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 20 mei 2021 09:15
    @Aces-82 percies en het maakt ook niet zo heel veel uit maar zag met me stomme kop niet dat missmenl hem nog moest spelen en voor haar de gespoiled das dan wel kut. En 1 iemand zei zet het achter een spoiler warning dat het niet leesbaar is ik weet niet hoe je dat doet, maar als iemand dat wilt uitleggen is probleem opgelost.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 20 mei 2021 10:20
    @Aces-82 dat een tijd uit is moet niet uit maken. Als je er over wil discussiëren moet je dat doen waar het kan.

    Velen mensen willen tlou2 speciaal op de ps5 spelen(nu helemaal met 60fps). Waaronder ik. Iedereen weet dat de ps5 slecht verkrijgbaar is. Zijn dus zat mensen die de game nog willen spelen.

    @hulstpower

    Jij hebt het niet gespoiled hoor voor mij. Dat had iemand al gedaan op YouTube bij een trailer van tlou2 toen het spel uit kwam.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 20 mei 2021 10:26
    @MissMeNL hoeveel ps5 zijn er verkocht en hoeveel ps4? Denk dat er heel veel mensen em gekocht en gespeeld hebben. Maar dat is een gok van zowel jij en ik. Neemt niet weg dat het kut is als iemand dat spoilt zoals ik hier boven al zei.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 20 mei 2021 10:46
    @Aces-82 aantallen ps4 maakt toch niet uit. Zo gek is het niet dat mensen dit spel alleen op de ps5 willen spelen. Vergeet niet dat dit spel mensen laat overstappen van xbox naar ps. Kleine kans dat die nog ff snel een ps4 kopen voor tlou2 als 5 maanden later de ps5 uit komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 20 mei 2021 11:12
    @MissMeNL je heb gelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 20 mei 2021 11:10
    @MissMeNL ik snapte mensen hun punt wel hoor en dacht er niet bij na. Ook omdat wat ik zei hier vaak besproken is door mensen en 1 van de redenen is dat sommige de game minder vonden. Dus dacht het kon wel me mening geven daarover maar niet en ok duidelijk. Kennelijk maakt the last of us part 2 nog veel los bij gamers, ik vond het zelf de samen met God of war de beste game van de ps4 generatie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 20 mei 2021 10:00
    @hulstpower Je deed het onbewust en je hebt zelfs je excuses aangeboden. Zeer netjes van je en kan gebeuren! 👍🏻

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 20 mei 2021 10:12
    @Markus88 ja dacht het is zo vaak aanbod geweest dat stuk dat ik er niet bij stil stond dat men het nog niet wist.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 20 mei 2021 13:05
    @hulstpower Weet niet wat je gezegd hebt tegen me maar ik maakte maar een grap vandaar de smillie.

    Heb hem al uitgespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 20 mei 2021 13:09
    @DarkraverX ik weet het ook niet meer, gamer. Nl had alles verwijderd.. Maar sommige snap ik was grapje en sommige waren moraal ridder aan spelen en sommige vonden het jammer van de spoiler. Mij maakt niet als ik even de pispaal ben😉