Nieuws
DualSense Edge

PlayStation 5-update voegt DualSense Edge-ondersteuning toe

De pro-controller verschijnt op 26 januari

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft een nieuwe firmware update voor PlayStation 5 uitgebracht waarmee ondersteuning voor de DualSense Edge-controller is toegevoegd.

Update 22.02-06.50.00 kan nu gedownload worden voor PS5-consoles. Naast de gebruikelijke verbeteringen in "systeemprestaties" wordt de DualSense Edge-controller nu ook ondersteund.

De DualSense Edge is vanaf 26 januari voor 239,99 euro beschikbaar. Men kan de controller vooralsnog alleen via de officiële PlayStation-site bestellen. Lees hier een uitgebreide eerste impressie van de controller. Sony gaf eerder al toe dat de batterijduur van de Edge korter is dan van de reguliere controller.

Eerder vandaag kwam er een gerucht naar buiten dat op 8 maart update 7.00 voor de console verschijnt, waarmee Discord-integratie aan de PS5 wordt toegevoegd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ubisoft-directeur zou werknemers vragen om kwaliteit en kostenbesparing 'Discord op 8 maart naar PlayStation 5'
13

Reacties op: PlayStation 5-update voegt DualSense Edge-ondersteuning toe

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Frezzle

    • 12 januari 2023 16:12
    Voor 240 euro mag ik hopen dat je eieren kan koken met die controller

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rijstekorrel

    • 12 januari 2023 17:47
    @Frezzle idd en koffie zetten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dennis070

    • 12 januari 2023 16:14
    In 240 jaar niet dat ik dat ding koop!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • demieg81

    • 12 januari 2023 17:25
    vind t ook echt veel te veel geld voor n controller…

    Deze van 30,- doet t anders ook prima : nl.aliexpress.com/item/1005004590735784.html

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 13 januari 2023 08:18
    @demieg81
    Jammer dat dat ding gegarandeerd binnen 2 jaar kapot is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    water

    • 13 januari 2023 13:16
    @The_Stifmeister weet niet wat je dan doet met je controller, bij mij doen zelfs m'n ps4 en 3 controllers het nog prima die ik vanaf release heb…..enige controller waar ik enorme stickdrift op heb is die van de switch…dat is pas baggerkwaliteit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 13 januari 2023 15:07
    @water
    Ik heb het uiteraard over de Aliexpress controllers, op die reactie reageer ik tenslotte ook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MrGizMo

    • 12 januari 2023 20:10
    wel handig ja. support voor een controller van 240

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 12 januari 2023 23:41
    Topic titel hoort te zijn:

    PlayStation 5-update voegt extreem dure DualSense Edge-ondersteuning toe

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleR40

    • 13 januari 2023 00:55
    Misschien meer zakgeld vragen jongens. Hij staat al een tijdje in de pre-order.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ramirez-1

    • 13 januari 2023 08:09
    Voor 240euro mag ik hopen dat je een fatsoenlijk batterylife krijgt?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 13 januari 2023 11:41
    Je kunt beter een Switch of Series S kopen voor dat geld, mocht je die nog niet hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Remco1988

    • 13 januari 2023 19:49
    240€??? Doe er maar 3 dan.
    Haha