Nieuws

Universele afstandsbediening PlayStation 4 aangekondigd

Europese datum nog niet bekend

Geschreven door Thijs Arnoldus op
Sony heeft de release van de universele afstandsbediening voor de PlayStation 4 aangekondigd. De afstandsbediening verschijnt eind oktober in Amerika en gaat 29,99 dollar kosten. Dit meldt Sony op de PlayStation Blog.

De release van de afstandsbediening werd al eerder gelekt door online retailers. Met de afstandsbediening kan de PlayStation 4 worden aangezet en worden gebruikt om door de verschillende menu’s van het console te scrollen. Met de afstandsbediening kunnen ook verschillende video-apps zoals Netflix worden bestuurd. Daarnaast kunnen er drie verschillende apparaten mee worden verbonden, bijvoorbeeld een televisie, audio ontvanger of televisiekastje.

Wanneer de universele-afstandsbediening in Nederland verschijnt is nog niet bekend.

Dit artikel delen:

Lees meer

Wargaming: 'Van strategiegames word je slimmer' Muziekvideo voor Broforce uitgegeven
8

Reacties op: Universele afstandsbediening PlayStation 4 aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • MiezeL

    • 9 oktober 2015 13:37
    ooeeeh hebben!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 9 oktober 2015 14:01
    Kunnen ze niet beter een app ontwikkelen waarmee je dit allemaal kan doen? Hoef je tenminste niet weer een afstandsbediening te kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • jeroenislego

    • 9 oktober 2015 15:47
    Ah goeie! Net als met de Just Dance afstandsbedieningen, daar moet je ook je mobiel voor gebruiken dacht ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 9 oktober 2015 23:57
    Is er dan nog geen app om je PS4 aan te sturen? zo te zien kan dat gewoon met de officiele playstation app..
    En je hoeft toch niet weer een afstandbediening te kopen, je kunt toch gewoon doorgaan met gebruik van de controller…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 9 oktober 2015 14:09
    Nee, want dan verdienen ze minder geld

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vorenii

    • 9 oktober 2015 17:57
    En kost het ze ook minder geld om het te produceren. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 9 oktober 2015 15:27
    Hmm, dit klinkt als een echte must-have ^^

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 9 oktober 2015 23:48
    Heb de originele PS3 afstandbediening, maar gebruik die nooit, vind de controller net to handig. Heb ook een sony universele afstandbediening en dat is tot nu toe de beste afstandbediening die ik ooit heb gehad (niet zo mooi als bv die logitech dingen, maar die zijn mooi maar zeeeeeer fragiel), heb em inmiddels al zeker 8 jaar.
    Als deze nou ook de PS3 kon aansturen (als in aanzetten, etc), dan zou ik em zeker wel kopen, want tegenwoordig gebruik ik toch niet meer dan 3 apparaten (PS3, projector en receiver) (en dan zou ik dus nog 1 apparaat extra hebben)..