Nieuws
Battlegrounds

PlayerUnknown’s Battlegrounds miljoen keer verkocht op Xbox One

In 48 uur tijd

Geschreven door Michel Musters op
PlayerUnknown's Battlegrounds is in 48 uur sinds release op Xbox One een miljoen keer verkocht op de console.

De game is inmiddels meer dan een week te koop, maar de miljoen verkochte exemplaren draaien om de eerste 48 uur.

De game is beschikbaar via het Game Preview-programma en kan ook in de winkels gekocht worden, waarbij spelers een downloadcode voor het spel krijgen. Ondertussen wordt gewerkt aan updaten en onder andere een nieuwe map.

Battlegrounds is een van de meest succesvolle nieuwe games van het jaar. In het spel neemt een grote groep spelers het tegen elkaar op, tot er nog maar één speler over is.

Dit artikel delen:

Lees meer

Eerste beelden One Piece: World Seeker uitgebracht Arms krijgt dit jaar nog update en nieuw personage
17

Reacties op: PlayerUnknown’s Battlegrounds miljoen keer verkocht op Xbox One

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Frez

    • 18 december 2017 11:03
    Geweldige game, had hem nog niet op pc gespeeld. Ondanks dat de performance op xbone niet geweldig is vermaak ik mij er kostelijk mee. Het is richten is even wennen maar werkt na wat oefening prima voor mij. Ik hoop dat er snel een performance verbetering volgt en dat de crashes worden geupdate. Ik weet niet of de pc dit heeft, maar een ranking/level systeem zou ik ook niet verkeerd vinden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mutsaers78

    • 18 december 2017 11:27
    @Frez
    "een ranking/level systeem"

    Zodra dat geïntroduceerd wordt, stop ik met het spelen van dit spel. Als het iets juist niet moet hebben….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Frez

    • 18 december 2017 12:31
    @Mutsaers78 Wat is daar zo erg aan dan? Ik vind het wel leuk dat wanneer ik een X aantal uur gespeeld heb dit zichtbaar is tav een noob.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mutsaers78

    • 18 december 2017 12:44
    @Frez

    Dus jij wilt een hoger level omdat jij meer uren gespeeld hebt dan een noob? En wat moet die beloning dan zijn? Betere wapens? Sneller rennen? Hoe zie je dat voor je?

    Daarnaast: je krijgt bepaalde punten waarmee je kleding kan krijgen. Is dat niet genoeg voor je?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Frez

    • 18 december 2017 13:04
    @Mutsaers78 nee eigenlijk bedoel ik met een level systeem gewoon een levelsysteem waarin je door ingame acties XP verzameld en een hoger level kan behalen door het spel te spelen. Je ziet dan bijv. Mijn gamertag als you killed Frez [L. 24]Ik doel niet op unlockables alhoewel een bepaalde cosmetische bonus voor bepaalde levels naar mijn mening leuk zou zijn. Ik doel totaal niet op een levelsysteem dat de huidige gameplay aanpast. Ik vind het toch wel goed aanvoelen altijd wanneer ik na een spannend gevecht iemand kill die een veel hoger level is dan mij. Toekomst gericht zou je zelfs competitie games of tournamenten kunnen inrichten met servers die een level. Minimum hebben. Of noob friendly servers met een levelcap. Ik suggereer maar wat. Ik ben het met je eens dat levelgerelateerde wapens, of skilltrees zeker geen goede toevoeging zouden zijn. Wat betreft BP punten voor kleding is het naar mijn mening toch een kwestie van tijd tot deze koopbaar zullen zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 18 december 2017 13:14
    @Frez ze zijn al koopbaar kijk maar in de Steam market.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Frez

    • 18 december 2017 13:42
    @armilo-theus Ik kan alleen meepraten over de Xbone versie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 18 december 2017 14:48
    @Frez ah om nvm.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JointCh1L

    • 18 december 2017 12:50
    Ik moet hem ook nog halen binnenkort voor de XBox One S.
    Nooit gespeeld op de PC.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • boxmeer

    • 18 december 2017 18:35
    @JointCh1L

    Met de Xbox One S zou je nog beter even kunnen wachten. Spel is daarop amper speelbaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Skjip

    • 18 december 2017 19:17
    @boxmeer Onlangs gehoord over performance issues, wou in eerste instantie deze game aanschaffen bij release, maar aangezien ik een originele x1 heb…. wacht ik nog maar even. Tot die tijd vermaak ik me wel met Fortnite.

    Misschien volgend jaar maar eens upgraden naar een X. Vakantiegeld o.i.d. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 18 december 2017 19:51
    @boxmeer
    Dvr uitzetten helpt ook trouwens.
    Loopt de game soepeler

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Yoji

    • 18 december 2017 23:08
    @Aces-82

    Hoe zet je dat uit?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 19 december 2017 09:26
    @Yoji
    Home knop en dan naar uitzendingen en dan allebei de vinkjes uitzetten. Als ik het goed heb… zit op me werk nu. Uitzendingen staat volgens mij als je de homeknop indrukt de 2de van rechts

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Yoji

    • 18 december 2017 23:06
    @JointCh1L ik speel m op mn gewone xbox one, en ja er zijn af en toe wat drops en 1 x in de 20 potjes een vastloper, maar over het algemeen kan ik gewoon prima spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 18 december 2017 18:44
    Heb sinds kort de one x maar wat een verschil met de s zeg. Nu is het echt een hele leuke game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 19 december 2017 10:26
    Ik ga hem binnenkort ook halen. Zou het wat stroef lopen van de game ook niet met de inmense drukte op de server te maken hebben? Als een miljoen gamers tegelijk hun ding willen doen en de server is daar niet helemaal op berkend, of kent wat behoefte aan aanpassingen, dan heb je dit al snel. Ik ga er echt wel vanuit dat ze PUBG vloeiend kunnen laten lopen. Komt vast goed.