Nieuws
PUBG

Update: De PlayerUnknown’s Battlegrounds-update is nu live

Voor het eerst te zien in screenshots

Geschreven door Michel Musters op
Update: De nieuwe, grote PlayerUnknown's Battlegrounds-update, die onder meer mist toevoegt aan de game, is nu live.
Origineel bericht: De volledige patchnotes voor de PlayerUnknown's Battlegrounds-update zijn vrijgegeven op Steam. Andere belangrijke toevoegingen behalve mist zijn het Mini 14-wapen en een nieuw stadje ten oosten van Stalber. Tevens is de Tommy Gun verwijderd van Care Packages en zijn er een aantal veranderingen aan de UI.

In screenshots is voor het eerst te zien hoe mist een weerelement wordt in PlayerUnknown's Battlegrounds.

De belangrijkste verandering van de toegevoegde mist wordt natuurlijk dat het moeilijker is om alles duidelijk te zien, waardoor spelers verrast kunnen worden door vijanden, maar ook zichzelf beter kunnen verschuilen.


De mist wordt toegevoegd met de eerstvolgende grote update. Die moet ergens deze week online gaan. In de loop van de dag moeten de patch notes online komen te staan.

Dit artikel delen:

Lees meer

Repareren van een game-pc bij Arctic Secrets Kijk de volledige Nintendo Direct van vannacht terug
18

Reacties op: Update: De PlayerUnknown’s Battlegrounds-update is nu live

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Turambar

    • 12 september 2017 09:14
    Deze game wordt met iedere update alleen maar beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 12 september 2017 09:19
    @turambar Ja inderdaad! Echt een van de weinige early acces games die per week beter gemaakt wordt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ikbeneedn

    • 12 september 2017 18:57
    @turambar JA!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 12 september 2017 09:28
    Mist! dat heb ik echt gemist.
    Als deze game straks op de xbox komt pak ik hem meteen op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XtraLinkUK

    • 12 september 2017 09:30
    @fonsrutte Ik heb het spel nog helemaal niet gespeeld. En zo te zien mis ik wel wat! Aan de plaatjes te zien kan het eigenlijk niet meer mis zijn, deze game gaat er komen. Battlefield, ik zal je missen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lightyear

    • 12 september 2017 10:25
    @xtralinkuk

    Wat een slechte poging om grappig proberen te zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 12 september 2017 10:27
    @lightyear

    Gewoon waarheid battlefield is eerste klas rotzooi

    Alleen de gfx zijn super

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 12 september 2017 10:52
    @scream2late Kijk Lightyear, Scream2Late geeft even een voorbeeld van zo'n zure opmerking, hij is ook de koning van de zure opmerkingen mocht je dat gemist hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 12 september 2017 12:05
    @scream2late

    De mist is Battlefield valt op dit moment nog door niemand anders te evenaren. Helaas, gemiste kans.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 12 september 2017 12:34
    @spreadthehate Misschien heb je hem gemist maar weet je welke game ook mooie mist heeft? Myst!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 12 september 2017 10:32
    @lightyear Mis je die zure ellenlange discussies en rants over welke console de beste is?
    Die vind je o.a. hier, maar er zijn er genoeg te vinden op deze site. Ze zijn eigenlijk niet te missen:
    https://gamer.nl/artikelen/nieuws/assassins-creed-origins-op-xbox-one-x-wordt-de-mooiste-versie/

    Mits je die niet mist dan nodig ik je van harte uit om te vertellen wat jij allemaal mist en wat niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XtraLinkUK

    • 12 september 2017 10:35
    @fonsrutte Sowieso mist hij een lekker mistig bakkie. Knapt een mens van op zo op de vroege ochtend!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 12 september 2017 10:53
    @xtralinkuk
    Jeetje wat is die @lightyear een pessimist. Heeft zeker flink wat gemist in zijn leven. Mysterieus genoeg zal het woord optimist niet in zijn woordenboek staan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ruygy

    • 12 september 2017 13:06
    Het maakt het spel wel mysterieus…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • battlefield_4

    • 12 september 2017 14:06
    Allemaal heel leuk maar ik wil over hekken en muren heen kunnen springen , duurt ook een eeuwigheid voor dat ze dat toevoegen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 12 september 2017 15:01
    @battlefield_4

    In de inmiddels vrijgegeven patch notes staat genoemd dat ze in november willen beginnen met het testen van het springen over obstakels: https://steamcommunity.com/games/578080/announcements/detail/1453956698903078380

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ikbeneedn

    • 12 september 2017 18:57
    Ik vind Pubg echt een ziek goeie game!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • 7unkrat

    • 14 september 2017 22:33
    Deze game is ernstig goed. Ik hoop dat ze goed blijven door pakken, nu met Fortnite op de loer.