Nieuws
Planet of Lana

Planet of Lana uitgesteld naar voorjaar 2023

Game komt op release meteen op Xbox Game Pass te staan

Geschreven door Michel Musters op
De adventuregame Planet of Lana is uitgesteld en moet ergens in het voorjaar van 2023 uitkomen.

Dat hebben uitgever Thunderful en ontwikkelaar Wishfully aangekondigd. Het spel had eigenlijk eind dit jaar uit moeten komen, maar de ontwikkeling vergt volgens de makers meer tijd dan verwacht. "We beloven jullie dat het de moeite van het wachten waard wordt", aldus de ontwikkelaar in een persbericht.

Wishfully laat daarnaast weten dat het spel op dag van release op Xbox Game Pass komt te staan. Het spel verschijnt op Xbox Series X en S, Xbox One en Steam.

Planet of Lana werd vorige zomer aangekondigd, maar viel vooral tijdens The Game Awards eind vorig jaar in positieve zin op dankzij de uniek ogende graphics en tweedimensionale platformactie. In de game reizen een jong meisje en een zwart wezen door een post-apocalyptische wereld. De game vindt plaats in verschillende sterrenstelsels. The Last Guardian-componist Takeshi Furukawa verzorgt overigens de muziek van de game.

Hieronder is een nieuwe trailer van de game te zien.

Dit artikel delen:

Lees meer

Embracer koopt Middle-earth Enterprises, Limited Run en meer op Dying Light 2-uitbreiding Bloody Ties getoond
25

Reacties op: Planet of Lana uitgesteld naar voorjaar 2023

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Snoop213

    • 18 augustus 2022 08:58
    Prachtige game en ook weer een pareltje die dag 1 op gamepass komt. Goed nieuws. Dus hoop dat deze Studio er alle tijd voor neemt die nodig is. Want dan kan dit zomaar een van de grootste verrassingen van 2023 zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 18 augustus 2022 09:49
    De stijl doet me een beetje denken aan de Ori games.
    Is er al iets bekend over de nieuwe game van Moon studios?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 18 augustus 2022 10:16
    @Aerofox81 Ja nog niet aangekondigd, maar ze hebben al wel gezegd dat het een 3D Action RPG wordt geinspireerd door Diablo 3, Zelda Breath of the Wild en Dark Souls. Binnenkort een trailertje zou leuk zijn. Ik vond beide Ori-games fantastisch namelijk!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 18 augustus 2022 11:24
    @Jorn6810 ja ik ook, zeker voor zo'n kleine studio. Ik ben heel benieuwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Cylob

    • 18 augustus 2022 09:57
    Ziet er prachtig uit!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 18 augustus 2022 10:00
    Ideaal voor op de steamdeck

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 18 augustus 2022 10:45
    @Roy36NL dus je geeft toe dat dit dus een interessante game is die op game pass staat? ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 18 augustus 2022 11:02
    Het is zeker een interessante game ! Zeker als ik die ff tussendoor kan aanslingeren op de steamdeck maar zal er geen 12,99 per maand betalen om deze maar te blijven spelen. Dan koop ik hem liever voor pak hem beet 30 en dan hou ik hem in bezit. Wat ik overigens ook met starfield ga doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 18 augustus 2022 11:21
    @Roy36NL Ik ben gewoon geschokt dat jij een game op gamepass als interesant bestempeld, moet ik even van bijkomen.
    Niet echt in lijn met al je eerdere opmerkingen namelijk.

    Maar goed, ik moet oppassen, ik mag je niet teveel 'aanvallen'. Heb al een waarschuwing.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 18 augustus 2022 11:47
    @Ziminar Waarom reageer je dan nog steeds zo dom?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 18 augustus 2022 11:54
    @armilo-theus monkey see monkey do

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 18 augustus 2022 12:05
    @Ziminar Anders was jij nooit geboren natuurlijk haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 18 augustus 2022 12:42
    @Roy36NL Hehe, ik weet niet wat de Andes hiermee te maken heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 18 augustus 2022 12:05
    @Ziminar ik heb me nooit aangevallen gevoeld hoor daarvoor is het allemaal te onbelangrijk. Ik speel wat ik speel en geef commentaar als ik dat wil. Daar houdt het eigenlijk op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 18 augustus 2022 13:03
    @Roy36NL Dat zien ze bij gamer.nl anders blijkbaar

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 18 augustus 2022 12:46
    @Roy36NL maar in 2023 zou gamepass het wel wasrd zijn met alled est uitgesteld is van ditnjasr en wat al vokgend jaar zou uitkomen, zou een gamepass abbo toch wel ze geld waard zijn of niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 18 augustus 2022 13:32
    @hulstpower weet niet ligt ook aan hoe goed die spellen worden. En wat andere uit gaan brengen. Met zelda, Spider-Man 2 (denk ik ), vr2, forspoken, Final Fantasy remake part 2En wat er nog niet aangekondigd is zit mijn jaar toch ook al aardig vol. Dus denk dat ik dan starfield wel koop.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 18 augustus 2022 13:57
    @Roy36NL ff7 remake part 2 is dat al bevestigd voor 2023 dan? Maa je kan games los kopen maar wat oo de planning stata voor 2023 is gamepass wel zr geld waard. Stalker 2, red fall, starfield, forza motordport, atomic heart als ie dit jasr niet komt, alles van abk als deal gord gekeurd word.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 18 augustus 2022 14:08
    @hulstpower Je zit toch niet al aan de drank he.. het is pas 14:00! ;-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 18 augustus 2022 14:15
    @kleinekoosjer waar ik ben is het niet 14.00 uur, maar nee grote vingers en op telefoon typen en dit kleine venster van gamer helpt allemaal niet mee.