Nieuws

'Pikmin 3 voor Switch is bijna klaar voor release'

Is het de volgende Nintendo-game die plotseling aangekondigd wordt?

Geschreven door Michel Musters op
Pikmin 3 Deluxe voor de Switch wordt binnenkort mogelijk onthuld en uitgegeven.

Dat meldde Venture Beat gisteren in het nieuwtje over de aankondiging van Paper Mario: The Origami King. Een Switch-versie van Pikmin 3 was al langer onderdeel van een overkoepelend gerucht waarin ook een nieuwe Paper Mario werd genoemd. Dat maakt de mogelijkheid dat Pikmin 3 naar Switch komt ook een stuk aannemelijker.

Venture Beat haalt ook het eerdere gerucht over mogelijke Switch-versies van diverse driedimensionale Mario-games weer aan. Ook die games zouden binnenkort worden getoond. Eerdere berichten meldden dat games als Super Mario 64, Super Mario Sunshine, Super Mario Galaxy en Super Mario 3D World naar de Switch zouden komen.

In de Pikmin-reeks landen spelers met een groepje ruimtereizigers op een mysterieuze planeet die verdacht veel op een uitvergrote versie van de aarde lijkt. Hier besturen ze de plantaardige Pikmin. Deze wezentjes doen wat spelers hen opdragen, van bruggen bouwen tot vijanden aanvallen en fruit terug naar de basis dragen. De derde Pikmin verscheen in 2013 op de Wii U.

Dit artikel delen:

Lees meer

Geen nieuwe Titanfall bij Respawn in de maak Alan Wake verschijnt volgende week op Game Pass
10

Reacties op: 'Pikmin 3 voor Switch is bijna klaar voor release'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 15 mei 2020 08:58
    Dat zou tof zijn! Pikmin blijft een speciale game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    melody

    • 15 mei 2020 09:19
    Zeker momenteel in de komkommertijd is dit wel relaxed nieuws

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 15 mei 2020 09:21
    Hahaha dit is toch wel weer lachen. Iedereen (en ik doe er graag aan mee hoor 😜) loopt te discussiëren over de ps5 en de XSX. En Nintendo, kondigt vlak voor release ff een paar dikke games aan tussen neus en lippen door 🤣 paper mario, pikmin, metroid teaser en niet te vergeten botw2 die ook zomaar uit de hoge hoed getoverd kan worden. ❤Nintendo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 15 mei 2020 09:47
    Waar blijft Pikmin 4 dan? Dacht dat Miyamoto daar het een en ander over gezegd had.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    nattehanddoek024

    • 15 mei 2020 16:18
    Als ze de 3d mario games remasteren dan koop ik die zowiezo. Terug naar mario 64 en galaxy met de grafics van vandaag lijkt mij erg tof!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hendrik_Klein

    • 16 mei 2020 17:13
    @nattehanddoek024 Sowieso is correct,zowiezo niet!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 17 mei 2020 13:50
    @Hendrik_Klein pffffff triest mannetje ben jij zeg..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hendrik_Klein

    • 18 mei 2020 13:07
    @Mmo-veteran Waarom ben ik een triest mannetje? Ik wijs hem op zijn fout. En mensen die beledigen doen dat omdat ze geen argumenten kunnen bedenken voor een inhoudelijke discussie. Daarnaast maak je zelf de fout door me een triest mannetje te noemen terwijl je me niet kent. Je mag me een triest mannetje vinden maar dan is de correcte manier om het te vermelden: Ik vind je een triest mannetje. Triest mannetje is niet correct want dan vermeld je het als een feit. En dat is onmogelijk want je kent me totaal niet.

    Daarnaast verbaasd het me dat de redactie van gamer.nl je reactie laat staan op de website. Beledigingen en schelden dragen niet bij aan een discussie op enig niveau. Het valt me ook tegen dat de redactie niet reageert op vragen van bezoekers onder artikelen,en dat ze e-mails niet beantwoorden. Zo heb ik inmiddels al tien keer(zes keer onder een artikel,vier keer met een e-mail) de vraag gesteld waarom en nog geen deel twee online is verschenen van de Hoogtepunten en Dieptepunten van de Xbox. Dit is bijvoorbeeld op nu.nl een stuk beter geregeld. Hopelijk leest de redactie mijn bericht ook en gaan ze een andere koers varen met beter communicatie. Doen ze dat niet zullen veel lezers overstappen op een meer professionele website waarbij communicatie met de lezers wel gerespecteerd wordt door de redactie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 18 mei 2020 14:19
    @Hendrik_Klein "Sowieso is correct,zowiezo niet!"

    "Zo heb ik inmiddels al tien keer(zes keer onder een artikel,vier keer met een e-mail)"

    Na de komma komt altijd een spatie. Ook voor het openingsteken mis je een spatie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hendrik_Klein

    • 18 mei 2020 14:29
    @MelvinChowder Toen ik in Nederland op school zat was een spatie niet nodig. Hier in Wit-Rusland leren de kinderen ook niet dat er een spatie achter de komma moet. Het zal wel per land verschillen.