Nieuws
xbox

Phil Spencer wenst gamers een fijne Xbox Series X- en S-lancering

Consoles zijn gisteren gelanceerd

Geschreven door Michel Musters op
Xbox-hoofd Phil Spencer plaatste gisteren een video op Twitter waarin hij gamers een fijne Xbox Series X- en Series S-lancering wenst.

Beide consoles zijn sinds gisteren verkrijgbaar. In de video benoemt hij het feit dat het een ingewikkeld jaar is, in verband met het coronavirus.

Spencer: "Ik heb gezien en ervaren hoe gaming ons verbindt, ondanks alles wat er gaande is. Daarom wil ik naar jullie uitreiken om dit plezier dat één keer per generatie gevoeld kan worden en geheel uniek is in gaming, te delen als een gemeenschap."

De Xbox Series X is voor 499 euro te koop en de Xbox Series S kost 299 euro.

Dit artikel delen:

Lees meer

Op avontuur met Ichiban in Yakuza: Like a Dragon De lanceringstrailer van Assassin's Creed Valhalla
14

Reacties op: Phil Spencer wenst gamers een fijne Xbox Series X- en S-lancering

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    niqomipa

    • 11 november 2020 08:45
    Dank je wel, Phil! Dat gaat wel lukken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 11 november 2020 09:14
    Oh vet, ik ga er gelijk eentje halen. Oh wacht…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • inkmasteryPS4

    • 11 november 2020 11:38
    @GoofyZ3 πŸ˜‚πŸ˜‚

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AGxKiiNG

    • 11 november 2020 09:27
    Nou de mijne mag al voor repair naar Microsoft.
    Gister 5 minuten Bright Memory gespeeld. De game begon elke 10 seconden 5 seconden hangen. Druk op restart en de Xbox is nooit meer opgestart. Toppie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    El Ninjo

    • 11 november 2020 09:44
    @AGxKiiNG Man, dat is balen zeg! Dit is dan ook de reden dat ik niet voor de eerste serie ga van nieuwe consoles, of hardware in het algemeen. De early adopters zijn vaak de sjaak. Hoop dat je niet het reparatietraject in hoeft maar je gewoon onder garantie een nieuwe kan krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AGxKiiNG

    • 11 november 2020 11:46
    @El Ninjo Ik ga contact opnemen met Microsoft en Bol (leverancier).
    Ik start bij Microsoft. Maar het is wel erg balen aangezien ik natuurlijk nog steeds met mijn oude rot (Eerste Xbox One) speel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 11 november 2020 11:54
    @AGxKiiNG Ik zou beginnen bij BOL, ze zijn verplicht je van een nieuwe te voorzien binnen een X periode, echter denk ik niet dat ze er 1 hebben liggen dus zal MS wel sneller zijn.

    Toch eerst BOL proberen want tja je weet maar nooit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    AGxKiiNG

    • 12 november 2020 10:11
    @DarkraverX Bol heeft een repair aangeboden. Heb die optie maar aangenomen want ik weet het anders ook niet meer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 11 november 2020 11:53
    @El Ninjo Kapot kan alles gaan, zowel 1e serie als 3e of 4e.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • inkmasteryPS4

    • 11 november 2020 11:39
    @AGxKiiNG hopelijk niet weer een rrod verhaal. Dat is echt kut man pff

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The soy sauce

    • 11 november 2020 12:07
    @AGxKiiNG

    Uhhh what thefuck!? Zag je bezorger er uit als een lompe holbewoner? Dat zou het verklaren : P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 11 november 2020 12:12
    @AGxKiiNG Klote man. Ik heb zoiets eens gehad met de toen gloednieuwe PS3 Slim, die na het uitpakken en aansluiten alleen wat elektrisch geknetter veroorzaakte. Die winkel had er geen meer op voorraad dus toen maar m'n geld teruggehad. Wel echt balen met zo'n nieuw product. Succes ermee.πŸ˜•πŸ€·β€β™‚οΈ

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 11 november 2020 14:10
    @AGxKiiNG weet niet maar xbox had online problemen gisteren toen heel Amerika online gingm misschien moet je even stekker van je xbox los halen voor 15 min en dan kijken of ie weer aangaat. Als dat niet werkt kan je altijd nog een nieuwe vragen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 11 november 2020 12:35
    Ze zijn helemaal niet verkrijgbaar πŸ™