Nieuws
Duke Nukem

People Can Fly kondigt remaster van Bulletstorm aan

Cameo van Duke Nukem

Geschreven door Wilbert Meetsma op
De Poolse studio People Can Fly werkt aan een remaster van Bulletstorm. Dit heeft de studio samen met Randy Pitchford van Gearbox Software aangekondigd tijdens de pre-show van The Game Awards.

De opgepoetste versie, voluit Bulletstorm: Full Clip, ondersteunt 4K-resolutie, bevat extra Challenge-maps en voegt Duke Nukem toe als personage. De remaster verschijnt 7 april 2017 voor pc, Xbox One en PlayStation 4.

Bron: Youtube

Dit artikel delen:

Lees meer

Kojima laat nieuwe beelden van Death Stranding zien Verander het universum in Star Wars Battlefront - Rogue One dlc
10

Reacties op: People Can Fly kondigt remaster van Bulletstorm aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 2 december 2016 07:36
    Dus dit was hun grote tease voor 1 december ??? Wat een teleurstelling.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 2 december 2016 08:24
    Ik heb het origineel gekocht tijdens een X-mas Steam sale maar het ding nooit aan de praat gekregen vanwege het verdwijnen van Windows Live.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • N0rthstar

    • 2 december 2016 09:08
    @TheChief Is wel mogelijk hoor. Zelf ook voor elkaar gekregen vorig jaar. Gewoon even zoeken op internet, bepaalde bestandjes even downloaden en ergens in de game map gooi en klaar, spelen maar!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Supersjors

    • 2 december 2016 08:54
    Alles wordt beter met Duke Nukem :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • N0rthstar

    • 2 december 2016 09:10
    Leuk spel, verdient zeker een tweede kans omdat het origineel een beetje voorbijgegaan is door de massa. Ik heb me er in ieder geval erg goed mee vermaakt. En co-op :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jokurino

    • 2 december 2016 09:19
    Duke maakt het 100x beter! ' natuurlijk op zichzelf al een heerlijke game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 2 december 2016 13:22
    jeuh, de zoveelste remaster.. komen er eigenlijk nog wel nieuwe games uit………

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 2 december 2016 21:35
    ohja, reactie wordt verwijdert. Om één of andere schijnheilige reden is iedere verwijzing naar iets illegaals hier niet toegestaan. We leven in een vrij land, dacht toch echt dat het internet nog wat vrijer was dan de werkelijke wereld… Maar dat is onderstussen blijkbaar omgedraaid…
    Echt weer zo'n christelijk fascistisch kapitalistische houding die ons wordt opgekweekt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 3 december 2016 00:10
    @oropher

    Nou ben ik niet degene die jouw reactie heeft verwijderd, dus ik weet niet precies wat er aan de hand is. Maarrr… het linken naar illegaal materiaal is toch echt al jarenlang in overtreding van onze huisregels. Hoe is dat schijnheilig?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 3 december 2016 09:56
    @Swieb
    Met verwijzen bedoel ik verwijzen naar het feit dat ik een keer een spel illegaal heb uitgespeeld.