Nieuws
Red Dead Redemption 2

Pc-versie Red Dead Redemption 2 in broncode Rockstar Social Club

Zou het dan toch?

Geschreven door Michel Musters op
In de broncode van de Rockstar Social Club-website wordt een pc-versie van Red Dead Redemption 2 genoemd.

Dit valt op, omdat de game vooralsnog alleen verkrijgbaar is voor PlayStation 4 en Xbox One en geen pc-versie aangekondigd is. De broncode werd ontdekt door Twitter-gebruiker JakoMako51. Rockstar Social Club is het platform waarop alle online modi voor Rockstar-games samenkomen.

Dit is echter nog geen bevestiging dat de westerngame naar pc komt. Het vorige deel in de reeks, Red Dead Redemption, is nooit op pc verschenen. De Grand Theft Auto-games, tevens van Rockstar, komen meestal achter wel naar pc, al is het wel wat later dan de consoleversies.

Dit artikel delen:

Lees meer

Fire Emblem: Three Houses krijgt seizoenspas EA-medewerker heeft moeite met de perceptie dat het bedrijf de 'slechterik' is
14

Reacties op: Pc-versie Red Dead Redemption 2 in broncode Rockstar Social Club

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Excalibur82

    • 5 juli 2019 08:57
    Zolang ze niet bevestigen dat het niet naar de pc komt, blijf ik nog wachten met het aanschaffen van dit spel. Speel het liever op mijn high end pc dan op mijn ps4.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • tyberium

    • 5 juli 2019 09:27
    @Excalibur82 Op de X1X is deze game al een gfx feest. Ben benieuwd hoe 'ie eruit ziet op de PC met de instellingen op standje 11.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Clausbmf666

    • 5 juli 2019 10:39
    @Excalibur82 gewoon lekker kopen op ps4 pro. pracht game op 4k!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • denver

    • 5 juli 2019 09:14
    My name is Brond. Brondcode.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr_joystick88

    • 5 juli 2019 09:50
    @Exaliber82&tyberium;, op de ps4 pro en 65 inch oled tv van LG is het ook een groot gfx feest:)
    Ben echt zo benieuwd hoe ie eruit gaat zien met de nieuwste nvdia kaarten en ray tracing dan is het vast niet meer van echt te onderscheiden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 5 juli 2019 10:40
    @Mr_joystick88 Dan moet RDR2 natuurlijk wel RT ondersteunen, dat gebeurd niet automatisch.. Maar je hebt gelijk, het spel ziet er al geweldig uit, en als ze dan ook nog RT ondersteuning hebben, dan is het ECHT een mooi spel. Hoop eigenlijk dat ze eerst nog een remaster ofzo van RDR uitbrengen dan, en dan volgend jaar ergens RDR2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr_joystick88

    • 5 juli 2019 12:45
    @superdre, jaaaah daar zitten mijn vrouw en ik ook met smart op te wachten een rdr 1 remaster. Maar gelukkig gaat die er ook komen alleen is nog onbekend wanneer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 5 juli 2019 17:33
    @Mr_joystick88 bron? Dat is namelijk info die ik nog nergens op een officiele site heb gezien of gehoord.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Excalibur82

    • 5 juli 2019 19:21
    Ik snap niet wat de tacktiek is van bevestigen nog ontkennen of hij naar de pc komt. Inmiddels hebben de mensen die het spel zowel voor de console als pc willen kopen (zoals velen bij GTAV gedaan hebben) hem wel voor de console gekocht. Rockstar kan toch wel bekend maken of ze werken aan een pc versie?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 5 juli 2019 21:57
    @Excalibur82
    Mensen blijven prikkelen, ik bezit geen enkele console.
    Ze hopen mensen zoals ik nog over de streep te trekken om een console te kopen puur omdat ik RDR zou willen spelen.
    Dus door voorzichtige aanwijzingen te strooien, zaai je twijfel, wat maakt dat sommigen onder ons maar overstag gaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 5 juli 2019 22:08
    @oropher Waarom zou Rockstar proberen jou over te halen een console te kopen? Daar verdienen zij toch niets aan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 6 juli 2019 00:36
    @darkmanwls
    Natuurlijk wel, er worden allemaal exclusiviteitsdeals gesloten waar ook in staat dat Rockstar verplicht is Sony te promoten of iets in die zin.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Breadpit

    • 6 juli 2019 15:37
    @oropher Lijkt me sterk, R* krijgt gewoon een dikke zak geld voor exclusiviteitsdeals. Enige wat R* wilt is dat ze zoveel mogelijk sales op console halen voordat ze aankondigen dat het op PC uitkomt.

    Als ze gelijk bij launch al hadden aangegeven dat de game op PC zou uitkomen waren er zat mensen geweest die daar gewoon op gewacht hadden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 6 juli 2019 00:02
    PC betekend gewoon Personal Console :P