Nieuws
Hitman 3

Pc-versie Hitman 3 is een jaar exclusief voor Epic Games Store

Nieuwe trailer toont Dartmoor, Engeland

Geschreven door Michel Musters op
De pc-versie van het aankomende Hitman 3 is een jaar exclusief via Epic Games Store verkrijgbaar.

Dat heeft ontwikkelaar IO Interactive aangekondigd. Na de exclusieve deal die twaalf maanden duurt, kan de game ook op andere plekken op pc aangeboden worden, zoals op Steam.

IO laat daarnaasrt weten dat Hitman uit 2016 binnenkort gratis via Epic Games Store gedownload kan worden. Ook wordt progressie die is geboekt in Hitman 2 op Steam overgezet naar Hitman 3 op de Epic Games Store, om zo de transitie voor spelers te versoepelen.

Tot slot is er een nieuwe trailer uitgegeven waarin Hitman het stadje Dartmoor in Engeland bezoekt. Daar is een moord gepleegd in Thornbridge Manor. Hitman 3 komt in januari 2021 uit voor PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X, pc en Google Stadia.

Dit artikel delen:

Lees meer

Games van Gamescom Opening Night Live worden vanaf vandaag onthuld Eerste gameplay van horrorgame Martha is Dead getoond
20

Reacties op: Pc-versie Hitman 3 is een jaar exclusief voor Epic Games Store

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    archangel1110

    • 21 augustus 2020 12:01
    "Tot slot is er een nieuwe trailer uitgegeven waarin Hitman het stadje Dartmoor in Engeland bezoekt."

    Zijn naam is toch echt Agent 47. Niet Hitman :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 21 augustus 2020 12:24
    Jammer, dan nog maar een jaartje extra wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 21 augustus 2020 12:28
    @Vogeltje
    Ja? Zijn er echt mensen die hier nog moeilijk over doen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 21 augustus 2020 13:08
    @niqomipa Jup, kijk maar naar de youtube comments van deze trailer. Volgeltje is echt niet de enige.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 21 augustus 2020 13:18
    @MelvinChowder
    Maar waarom dan? Is het echt zo erg om een extra launcher te hebben? Dacht dat we dat stadium een beetje gehad hadden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 21 augustus 2020 13:56
    @niqomipa Geen idee eerlijk gezegd. Zal wel voor sommigen een principekwestie zijn (Banden met China, exclusives opkopen of weer een launcher erbij?). Ikzelf heb geen problemen met de Epic Launcher, gebruik het al jaren en ben blij met de gratis games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 21 augustus 2020 14:44
    @niqomipa Ik vind het wel vervelend om nog een extra launcher te hebben. Dat het dan hier om Epic gaat, is gewoon toeval. Maar zeker met Hitman in dit geval. Ik heb de andere twee delen op Steam en ik weet dus niet zeker of die progressie overgezet wordt naar deel 3, als ik van een andere launcher gebruik maak.

    Ik zie launchers in het algemeen als bloatware die ik gewoon liever niet heb. Ik hou het zoveel mogelijk bij Steam en GoG. Die laatste nog liever, omdat het geen vereiste is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 21 augustus 2020 17:37
    @Vogeltje
    Duidelijk. Ik snap je punt zeker maar ik zou niet een jaar geduld kunnen hebben als ik game zou willen spelen ­čśü

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floks

    • 21 augustus 2020 19:12
    @niqomipa Als of er niet genoeg andere toppers zijn?
    Ik kan best een jaartje wachten ( game is dan goed gepatched en eventueel uitbreidingen, lagere prijs?) Ik zie alleen maar voordelen met even wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 22 augustus 2020 07:08
    @Floks
    Prima dat jij het kan, ik niet. Als ik naar een game uit kijk dan wil ik 'm zo snel mogelijk spelen en dan maakt het me weinig uit op welk platform het uitkomt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 21 augustus 2020 21:27
    @Vogeltje Ach, volgende week is Hitman (laatste versie) gratis op EGS. En ook ik heb de andere games op Steam, maar dat zal mij niet zo weerhouden om de game op EGS te kopen als ik em meteen wil spelen (maar heb zelf nog veel te veel games liggen die ik nog moet spelen, dus ik koop em om die reden sowieso niet op dag 1).
    En ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar sinds GOG Galaxy 2.0 nu officiele EGS integratie heeft, heb je de Epic launcher niet meer nodig (durf alleen niet met 100% zekerheid te zeggen of je die niet alsnog wel geinstalleerd moet hebben).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 22 augustus 2020 10:34
    @SuperDre Je moet ze inderdaad dan alsnog geïnstalleerd hebben. Op GoG kun je alles in 1 grote lijst zetten. Maar dan is de launcher GoG het programma dat de juiste launcher aanzet, om vervolgens de game te starten. Dus daar zie ik dan het nut niet van in. Hoe meer ik er op de achtergrond moet draaien voor 1 game, hoe onzinniger het wordt.

    Het is deels ook gewoon een principe kwestie, waardoor ik mijzelf er gewoon maar niet bij neer leg. Ik vind het nogal zorgwekkend dat Jan en allemaal het maar zonder enig benul accepteert "want het is zo, lekker boeiend". Ik ben gewoon niet zo makkelijk en vraag/zoek dingen graag uit en op. Nooit meteen een antwoord voor lief nemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fred6er

    • 21 augustus 2020 16:11
    @niqomipa het is ook gewoon een waardeloos platform. Geen achievements, geen community, geen mod support.

    Veel mensen willen ook graag hun verzameling op 1 plek hebben.

    Daarbij is heeft China ook nog een aardige vinger in de pap.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 21 augustus 2020 21:23
    @MelvinChowder Achja, hoop van die lui bitchen wel, maar kopen uiteindelijk de game dan alsnog op EGS..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvdno

    • 21 augustus 2020 12:40
    Voor de gedesinteresseerde is Hitman volgende week gratis bij Epic.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 21 augustus 2020 14:24
    @rvdno Ik heb hitman 2 legacy waardoor ik de eerste hitman in de 2e kan spelen. Dat is veel beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Battlestar28

    • 21 augustus 2020 15:08
    Prima in mijn ogen. Ik heb nog nooit Hitman direct gekocht. ALtijd de GOTY editie voor een prikkie via een keyseller. Dus na 12 maanden komt er vast een prima deal ergens.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 21 augustus 2020 18:10
    @Battlestar28 nice dus je bent er zo een effe je geld uitgeven aan mensen die creditcards hacken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 21 augustus 2020 21:28
    @armilo-theus Hoeft niet altijd te zijn, genoeg sites als Indiegala, Fanatical, HumbleBundle die gewoon officiele keys verkopen en vaak dus ook aanbiedingen hebben (of dus hele bundels)..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 21 augustus 2020 21:29
    Dat het times exclusive is op EGS interesseert me niet, wat me interesseert is of het spel ook PCVR ondersteund, zoniet dan schaf ik em sowieso niet aan..