"We hebben meer details toegevoegd aan de PC-versie en support voor DirectX 11. Dingen waar we niet aan hoefden te denken voor de consoleversie. Gezien de hoeveelheid die we toevoegen, duurt het wachten niet zo lang (niet eens een maand!)." Bugs die in de consoleversie zaten en inmiddels met patches zijn opgelost, zullen niet in de PC-versie te vinden zijn.
Ubisoft gaf ook uitleg over zijn keuze om alleen te kunnen bukken in de zogenaamde 'stalking zones': "Onze visie was altijd dat rondkruipen in het openbaar niet echt jezelf verstoppen is, het trekt juist aandacht. De 'stalking zones' - bijvoorbeeld in bosjes waar je kunt bukken om niet gezien te worden - vormen een goed compromis, omdat je dan alleen kunt bukken in situaties waar het logisch is."
In een vroege versie van Assassin's Creed 3 verloren spelers levenspunten wanneer ze in de winter in het water terecht kwamen, vanwege de kou, maar dat heeft Ubisoft er uiteindelijk uitgehaald. Ook heeft de ontwikkelaar er bewust voor gekozen dat kinderen niet dood kunnen in de game. "Er zijn grenzen die we niet over willen gaan: publiciteit van Fox News brengt je ook maar zo veel en het voegt niets toe aan de ervaring."
Reacties op: 'PC-versie AC3 was uitgesteld vanwege extra detail en DirectX 11'
Waltaro
Vichan
Ze streefden er kennelijk ook naar om de kinderen zo irritant mogelijk te maken.
"Woo wha-wha-wha…tadaaa!"
spreadthehate
Wuppie
Alsof alles zoveel toegevoegde waarde heeft wat ze toevoegen. DX11 is een standaard, het is gekker als het er geen gebruik van maakt dan wel. "Meer details" moet ik nog maar zien. Zijn de textures beter, of kunnen ze gewoon vanwege de standaard hogere kracht van pc's gewoon ruw meer tegelijk weergeven ofzo? Daarnaast mag ik hopen dat ze de bugs die op de consoleversies zijn opgelost ook oplossen in de pc-versie.
BlackRush
Magister
Dus, binnen een maand na de release van de console versie.
Magister
Sjees, lezen jullie de tekst eigenlijk wel helemaal?
Het lijkt er daarnaast ook op dat je niet weet wat het allemaal inhoud om zo`n game te programmeren.
Enoxiz
Wuppie
Ik weet inderdaad niet precies wat het allemaal inhoudt om zo'n game te programmeren. Maar ik ben er vrij zeker van dat ze niet toevallig iets later klaar zijn met de pc-versie elke keer. Ze zijn met alle versies hard aan het werk, maar net die dingen die voor de pc gedaan moeten worden (terwijl ook de consoles grote verschillen hebben waar aandacht naar uit moet gaan, dus of het nou DX11 is voor pc of andere manier van programmeren voor de PS3 dan Xbox 360) zorgen ervoor dat het langer duurt. Yeah, right.
Katatonia
Sermiosa
MrHoly
rohirrimdwarf
Magister
althans.. zo zie ik dat ;)
Aquemini
Melkunie
JasonStatham1234
Sublimity
Majoortje
kmjansen
\