Een van de belangrijkste problemen die hotfix 1.04 oplost, is dat de flitseffecten die zogenaamde 'braindances' moeten simuleren, minder vaak voorkomen en ook vloeiender zijn. Eerder deze week claimden diverse journalisten dat de effecten epileptische aanvallen konden triggeren.
Verder moet de patch allerlei andere bugs oplossen, die hier te lezen zijn. De patch moet zo snel mogelijk op Xbox One verschijnen.
Ondanks dat het internet vol staat met meldingen van spelers die bugs ervaren in Cyberpunk 2077, is de game een succes voor ontwikkelaar CD Projekt Red. Op zijn website meldt het bedrijf dat de game via reserveringen al meer heeft opgebracht dan dat de ontwikkeling en marketing heeft gekost.

Reacties op: PC- en PS4-versies Cyberpunk 2077 ontvangen nieuwe update
Aquemini
RR020
Real13
RR020
RR020
clandestine666
Edit: Meer dan acht uur in CP2077 doorgebracht nu en het is gelukkig allemaal vrij stabiel te noemen. Twee crashes in totaal en weinig bugs tegengekomen. Het verliezen van je instellingen in de settings bij het opnieuw opstarten is het meest vervelend.
De infrastructuur en hoe gebouwen op elkaar aansluiten, ook de hoogte in, is zo bizar goed gedaan. Laddertje hier, doorklimmen op die gevel-airco's, deurtje hacken, appartementje looten, via brandtrappen een binnenplaats met hackbare zendmast vinden, drie kinderen gooien daar op dat moment plotseling een steen naar een deur of raam en vluchten dan snel weg. Daarna met een sprong naar een betonnen trap weer naar beneden, die toevallig leidt naar een ranzig restaurantje met nog meer loot en een groep gewapende bendeleden die een willekeurige npc aan het molesteren zijn. Dit alles gebeurde me binnen een minuut of vijf. Volledig buiten de (side)quests en alle andere aangegeven bezienswaardigheden en bezigheden om.😯🤯 Á la Deus Ex of een Dishonored, en met de willekeurige gebeurtenissen uit GTAV.
Los Santos is verdrongen van de eerste plaats als meest geloofwaardige metropool in een game ooit voor me, en zo zit alles in elkaar. "Is er nou een loot-icoontje naar de bodem van het kanaal geglitched daar?" "Nee, verrek! Je kan ook nog gewoon overal (onderwater)zwemmen!" Het past bij het overweldigende gevoel van vrijheid in Cyberpunk. Ik ben hooked!
denver
Speel de missie eens opnieuw, want die ‘willekeurige’ gebeurtenissen had ik ook.
clandestine666
Vaiio
Bugs, prima en logisch bij een game van dit kaliber. Crashes, ook niet onverwacht, maar de huidige staat vooral op base consoles is ondermaats. Ik verwacht uiteraard geen 60 fps of alle tierelantijnen die je op PC of next gen mag verwachten, maar wel een stabiele framerate en visuals waarvan je niet denkt dat je zicht achteruit aan het gaan is
hulstpower
Oxymorphone
LordLuc
denver
oropher
Stealth is een beetje clunky.
Ah ja, de gameplay is sowieso een beetje clunky, want ja, CDPR.
Maar het is wel mogelijk om iedereen zorgvuldig af te leiden en dan ongezien te pakken, maar vanwege de grote schaal van het spel vereist dit nogal veel trial en error, en ook omdat CDPR altijd beide opties open wilde houden is stealth niet heel gestroomlijnd.
Veel belangrijker zijn uiteindelijk je statistieken en je eventuele skills en/of cyberware.
LordLuc
Opnemen met OBS gaat kut trouwens. Max performance, 12000 kbps, nvidia nvenc en nog gaat het schokkerig.
oropher
Ik speel op een Ryzen 3800x en 2080 Super op Ultra 1440p DLSS quality en SSR op psycho, Raytracing uit en haal grotendeels 60 fps.
Ik zou voor raytracing kiezen en SSR ultra of high, maar in sommige situaties voldoet 8 GB videogeheugen met raytracing niet meer, en krijg je gigantische fps drops.
ebiker