Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Nieuws
None

Patch Zelda: Breath of the Wild verhelpt onder andere exploit

Geen oneindig aantal pijlen meer voor Link

Geschreven door Jacco Peek op
De nieuwste patch voor The Legend of Zelda: Breath of the Wild verhelpt onder andere de exploit waarbij spelers oneindig veel pijlen konden bemachtigen. Ook reduceert het de hartjes van Wolf Link op de Nintendo Switch, zodat het aantal in lijn is met de Wii U-versie.

Voorheen konden spelers de camera naar de grond draaien, terwijl vijanden oneindig pijlen bleven schieten, zoals te zien is in de onderstaande video. Na de update is dit aantal volgens Reddit-gebruikers teruggeschroefd naar tussen de 20 en de 25 pijlen.

Een andere verbetering betreft de Wolf Link-amiibo. Spelers melden dat het aantal hartjes van Wolf Link, die wordt opgeroepen via de amiibo, nu standaard drie hartjes heeft. Voor de update was dit bij sommige gebruikers twintig hartjes, zonder dat ze de benodigde Cave of Trials hebben uitgevoerd in Twilight Princess HD op de Wii U.

De vorige patch van Breath of the Wild verbeterde de framerate van de game op de Nintendo Switch en Wii U.

Bron: Reddit

Dit artikel delen:

Lees meer

Microsoft test terugbetalingssysteem op Xbox One en Windows 10 Eerste afbeeldingen van Project Scorpio-devkit verschenen
4

Reacties op: Patch Zelda: Breath of the Wild verhelpt onder andere exploit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • None

    Jumpman

    • 1 maand, 2 weken geleden
    Nu nog een patch dat het spel een uitdaging wordt of kan geven en we zijn op de goede weg. Hoop dat straks die extra moeilijkheidsgraad dit gaat regelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Yeroon17

    • 1 maand, 2 weken geleden
    @jumpman Uitdaging? Ik vind het behoorlijk uitdagend. Het Game Over-scherm heeft al diverse malen in beeld gestaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • None

    Jumpman

    • 1 maand, 2 weken geleden
    @yeroon17 de eerste paar uren was dat ook bij mij het geval maar daarna heb je zoveel appels vlees kruiden en weet ik wel niet wat nog meer dat link virtueel gezien niet meer dood kan bij mij, tenzij ik m niks meer te eten geef. Ik heb nu pas de helft van alle te halen hartjes en zelfs dan is er geen vijand meer die me kan verslaan. Ze zijn te voorspelbaar. Als je een keer een vijand hebt verslagen ken je zijn patroon wel en hier wijkt hij niet meer van af. En vindt het erg jammer dat je al je abilities al meteen in het eerste uur van de game behaalt. Had graag die skill om alles in tijd stil te zetten pas na 3/4 deel van de game moeten krijgen. Nu je hiermee een aanstormende Lionel mee weet te stoppen en te dodgen is het wel erg gemakkelijk gemaakt.

    Het voelt voor mij althans in deze zelda game aan dat ze de moeilijkheidsgraad omlaag hebben geschroefd. Ze durven nog net niet na 3 keer dood te zijn gegaan een gouden link voor 15 minuten je controllers over te nemen.

    Vind het een zeer mooi en groots spel maar qua uitdaging scoort deze game enorm slecht, is in ieder geval al die 10en niet waard voor mij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Panzermeister

    • 1 maand, 2 weken geleden
    @jumpman

    Helaas ben ik het met je eens.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.