Nieuws
Cyberpunk 2077

Patch 1.3 met gratis dlc voor Cyberpunk 2077 nu beschikbaar

Patch werd eerder deze week aangekondigd

Geschreven door Michel Musters op
Patch 1.3 voor Cyberpunk 2077 - inclusief de gratis downloadbare content - is nu beschikbaar op pc en consoles.

De patch werd eerder deze week onthuld, maar toen werd geen precieze releasedatum gegeven. Nu is de patch dus beschikbaar om te downloaden. De patch is 40,597 GB groot op PlayStation 4, 37,25 GB groot op Xbox-consoles en 33,67 GB groot op pc.

In de patch zit nieuwe content in de vorm van de Bandit-wagen, twee jasjes om te dragen en een nieuw uiterlijk voor Johnny Silverhand. Dit kan allemaal vrijgespeeld worden in de game. 

Patch 1.3 is een van de grootste patches voor de game tot nu toe. Op de website van de game is een flinke lijst met aanpassingen te vinden. Een van de meest uitgelichte aanpassingen is een verbeterde minimap die verder uitgezoomd is, zodat hij gebruiksvriendelijker is.

Cyberpunk 2077

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwe Ace Combat-game is in ontwikkeling Big Rumble Boxing: Creed Champions uitgelicht in trailer
18

Reacties op: Patch 1.3 met gratis dlc voor Cyberpunk 2077 nu beschikbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Ryme

    • 19 augustus 2021 09:45
    Ben vooral benieuwd naar de veranderingen in de NPC's. Dat vind ik toch wel belangrijk om het gevoel te krijgen alsof je in een echte stad rondloopt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 19 augustus 2021 09:55
    @Ryme op series x is de wereld echt bomvol, maar meer interactie met ze zou ik leuk vinden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 19 augustus 2021 10:03
    @hulstpower Op PS5 ook maar als je 3 keer precies dezelfde NPC bij elkaar ziet staan en loopt de hoek om en ziet weer dezelfde NPC dan is de immersie wel weg bij mij

    Maar ja, ik ga het toch weer een kans geven. Het verhaal is goed en de animaties in de cutscenes zijn ook filmwaardig het is alleen zo jammer van de rest eromheen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 19 augustus 2021 10:23
    @Ryme
    Hoewel ik me prima vermaakt heb met Cyberpunk ademt de hele game een sfeer van gemiste kansen . Je kan zo duidelijk zien dat er veel content (op het laatste moment?) is uitgeknipt. Deze game had minstens nog een jaar in ontwikkeling moeten zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 19 augustus 2021 10:25
    @The_Stifmeister ja mee eens het had veel beter gekunt, als je the ascent ziet hoe die wereld leeft en vooral als je de beelden in first person ziet is het zo groot verschil.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 19 augustus 2021 11:17
    @The_Stifmeister Dat dus. Goed voorbeeld is "SPOILER!!" de missie waar je de chip van Johnny gaat halen. Hele gebouw in stealth doorlopen en meerdere malen game herladen omdat ik gezien werd om alleen in de garage in een vuurgevecht te komen waar je buddy doodgaat… WTF!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 19 augustus 2021 10:27
    @Ryme het verschil in npc aantallen is heel groot tussen xbox en ps5.. Maar hij draait daar door wel stabieler op ps4 en ps5. Check de digital foundry maar, vond wat ik zag ps echt een kale lege wereld integenstelling van pc en xbox.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Xymie

    • 19 augustus 2021 11:17
    @hulstpower Begreep dat dit komt omdat Cyberpunk via backwards compatibility draait. Op de Xbox kan de Dev dan toch kijken op welke machine hij echt draait, bij de PS4 niet. Dan krijg je geen PS4 terug terwijl hij op een PS5 draait.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 19 augustus 2021 11:31
    @Xymie klopt y misschien word het met de next gen versies veranderd van ps5 dat die dan ook meer npc heedt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 19 augustus 2021 11:23
    @hulstpower Heb het gezien inderdaad maar als de NPC's niet reageren zoals je zou verwachten kun je het nog zo vol gooien maar dat maakt het nog steeds niet beter

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 19 augustus 2021 11:30
    @Ryme snap je punt maar oogt wel wat meer levend vind ik zelf, toen ik ps versie zag dacht ik straten zijn leeg en is de stad helemaal dood

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 19 augustus 2021 13:27
    Wat me opvalt op PS5 met de nieuwe patch is dat het 'korrelige' effect dat je soms ziet op de straten om rekenkracht te besparen, flink is verminderd. Keerzijde is dat objecten in de verte nu een lagere resolutie hebben als voorheen. Het zal ongetwijfeld nu nog ietsjes beter draaien op een PS4, maar op de PS5 was het qua fps al best in orde. Nu hebben spelers met een PS5 dus een (deels) lelijkere game teruggekregen ter behoeve van iets wat op hun console helemaal niet van toepassing was.. Beetje jammer weer. Bedankt (base) PS4!

    Ik hoop ten zeerste dat het downscalen van de graphics, ter behoeve van de framerate bij toekomstige patches achterwege wordt gelaten.. CDPR moet eens snel over de brug komen met die beloofde next-gen patch, want tijd en moeite besteden aan een andere skin voor die halfgare Johnny en wat nieuwe pakjes daar zit geen hond op te wachten lijkt me.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 20 augustus 2021 07:39
    Beetje jammer weer. Bedankt (base) PS4!
    Wat een onzin om de PS4 hier de 'schuld' van te geven. Schandalig inderdaad dat die mensen ook een speelbare versie willen hebben, hoe halen ze het in hun hoofd.

    Er heeft hier maar 1 iemand schuld en dat is CDPR door het uitbrengen van een wanproduct voor de PS4 en de X1.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Red Dead Demon

    • 20 augustus 2021 09:01
    @The_Stifmeister
    Intussen vind ik het voor de PS4 geen wanproduct meer. Loopt soepeltjes nu en de game ziet er gewoon goed uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 20 augustus 2021 09:20
    @Red Dead Demon
    Dan ben je 1 van de weinigen. Naar ik begrepen heb zijn de FPS nog steeds ondermaats op de PS4 en ontbreken de voetgangers inmiddels ook volledig. Misschien nog even naar de demo kijken die CDPR op E3 liet zien en dat vergelijken met de uiteindelijke versie. Je kan mij niet wijsmaken dat je dan 100% tevreden bent.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Red Dead Demon

    • 20 augustus 2021 11:30
    @The_Stifmeister
    Het verschil met een E3 presentatie en een PS4 prestatie is onvergelijkbaar.
    Op E3 of soortgelijke evenementen laten ze altijd het best van het beste zien om de game te verkopen.

    En ja, ik ben tevreden. Kom vrijwel geen bugs tegen en voor een ps4 ziet het er gewoon goed uit na de laatste patch.

    Daarbij moet ik wel zeggen dat ik niet de Day one versie heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 20 augustus 2021 12:30
    @Red Dead Demon
    Als je tevreden bent is dat natuurlijk alleen maar mooi. Maar ik snap ook heel goed dat het overgrote deel van de PS4-bezitters alles behalve tevreden is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Red Dead Demon

    • 20 augustus 2021 14:50
    @The_Stifmeister
    Ja dat snap ik ook. Een dev moet een goed product leveren.
    Maar ik ben er van overtuigd dat CDPR een No Man's skytje kan doen. En dat er uiteindelijk een mooie game overblijft