Geen Paragon- of Renegade-opties in Mass Effect: Andromeda | Gamer.nl

Geen Paragon- of Renegade-opties in Mass Effect: Andromeda | Gamer.nl

Het dialoogsysteem met Paragon- en Renegade-opties zal niet terugkeren in Mass Effect: Andromeda, dit meldt creative director Mac Walters.

Volgens Walters paste deze splitsing tu en goede (Paragon) en slechte (Renegade) keuzes vooral bij Shepard. Aangezien Shepard niet de protagonist is in Ma Effect: Andromeda vond Bioware het niet gepast om deze opties terug te laten komen in het nieuwe Ma Effect-deel.

"Wat we nu in de game hebben is vooral gebaseerd op het instemmen of niet instemmen met een personage. Dit vind ik prettig omdat je in de voorgaande trilogie vaak vasthoudt aan de keuzes die je in elke conversatie hebt gemaakt. Je denkt dan niet na over je keuze, maar kiest elke keer Paragon", aldus Mac Walters.

Het nieuwe systeem is ontworpen om spelers aan te moedigen om betere gesprekken te voeren en opties te kiezen die zinvol zijn voor hun personages. Bovendien bevat de game vier verschillende intonaties, waardoor andere type personages zichzelf kunnen uiten op verschillende manieren.

Ma Effect: Andromeda komt 23 maart uit voor de PlayStation 4, Xbox One en pc.

Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou