Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Nieuws
Overwatch

Overwatch grote winnaar op DICE Awards 2017

Meeste prijzen gingen naar Overwatch en Uncharted 4

Geschreven door Jacco Peek op
Afgelopen nacht vonden de DICE Awards 2017 plaats in Las Vegas. Hoewel Uncharted 4 maar liefst tien keer werd genomineerd, gingen de meeste prijzen naar Overwatch.

Op de DICE Summit werden prijzen uitgedeeld aan de beste games van vorig jaar. Overwatch won vier prijzen, waaronder de Game of the Year 2016. Ook Uncharted 4: A Thief's End won ook vier prijzen, voor het verhaal en de technische prestaties.

Ook werden er twee nieuwe prijzen uitgereikt, Immersive Reality Game of the Year en Immersive Reality Technical Achievement, die gingen respectievelijk naar Superhot VR en Eagle Flight, twee virtual reality-games.

Hieronder zijn alle winnaars te bekijken.

• Action Game of the Year: Overwatch

• Adventure Game of the Year: Uncharted 4: A Thief's End

• Role-Playing/Massively Multiplayer Game of the Year: Dark Souls 3

• Sports Game of the Year: Steep

• Racing Game of the Year: Forza Horizon 3

• Fighting Game of the Year: Street Fighter 5

• Strategy/Simulation Game of the Year: Civilization 6

• Family Game of the Year: Ratchet & Clank

• Handheld Game of the Year: Pokémon Sun & Moon

• Mobile Game of the Year: Pokémon Go

• D.I.C.E. Sprite Award: Inside

• Outstanding Achievement in Online Gameplay: Overwatch

• Outstanding Achievement in Original Music Composition: Doom

• Outstanding Achievement in Sound Design: Battlefield 1

• Outstanding Achievement in Story: Uncharted 4: A Thief's End

• Outstanding Achievement in Character: The Last Guardian (Trico)

• Outstanding Technical Achievement: Uncharted 4: A Thief's End

• Outstanding Achievement in Animation: Uncharted 4: A Thief's End

• Outstanding Achievement in Art Direction: Inside

• Outstanding Achievement in Game Design: Overwatch

• Outstanding Achievement in Game Direction: Inside

• Immersive Reality Technical Achievement: Eagle Flight

• Immersive Reality Game of the Year: Superhot VR

• Game of the Year: Overwatch

Bron: Game Informer

Dit artikel delen:

Lees meer

Snipperclips wordt launchgame voor Nintendo Switch Gratis Gravity Rush 2-dlc 'The Ark of Time' lanceert 21 maart
4

Reacties op: Overwatch grote winnaar op DICE Awards 2017

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • None

    TripleDad

    • 4 maanden geleden
    Dat vind ik volledig terecht. Blizzard heeft on-line FPS op een hoger plan getild. Tegelijkertijd toegankelijk én uitdagend. De voortdurende support is een hele grote plus, en als je 25 miljoen spelers weet te binden, dan heb je iets goeds gemaakt. Proficiat.

    Persoonlijk, ik heb zowel Uncharted als Overwatch gespeeld, en hoewel ik ook Uncharted erg goed vind, heb ik beduidend meer plezier gehad aan Overwatch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • None

    TheChief

    • 4 maanden geleden
    Altijd gevaarlijk om kwaliteit aan aantallen spelers te koppelen. Alhoewel in dit geval Overwatch idd een solide FPS moba-like shooter is die zeker prijzen verdient.

    Het was ook juist die overdaad aan moba elementen die ervoor zorgde dat ik de game persoonlijk niet leuk vond.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • None

    darkmanwls

    • 4 maanden geleden
    @TheChief Wat vind jij MOBA like aan overwatch? ik hoor dit argument vaker, maar ik vind persoonlijk dat overwatch helemaal niets te maken heeft met MOBA's.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • None

    TheChief

    • 4 maanden geleden
    Een team van 5-6 spelers waarbij er duidelijk afgebakende classes zijn (defense, support, offense, tank) en de mainstay van de gameplay vooral bepaald wordt door het op het juiste moment activeren van skills (die een cooldown hebben en vaak door hun gebruik een super skill voeden) ipv de snelheid/nauwkeurigheid van het mikken zoals in een Battlefield, Unreal Tournament etc.

    Het echte directe shooter element in Overwatch is minder belangrijk/prominent aanwezig dan het begrijpen van de skills van de diverse personages en hoe deze te counteren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.