Nieuws

Update: Overwatch vanaf 24 mei beschikbaar

Pre-orders verschaffen toegang tot open bèta

Geschreven door Aida . op

Blizzard’s Overwatch komt op 24 mei uit voor PlayStation 4, Xbox One en pc. Dit heeft de ontwikkelaar bekendgemaakt via Battle.net 

Aanvankelijk liet de Amerikaanse IGN-site de releasedatum zien met een reclame, maar Blizzard heeft inmiddels het nieuws bevestigd. Mensen die het spel reserveren, krijgen automatisch toegang tot een open bèta voor de game die op 3 mei van start gaat. Bovendien kunnen zij een vriend uitnodigen om gedurende de bèta mee te spelen.

Overwatch is een multiplayer first-person shooter waarin spelers uit verschillende helden kunnen kiezen. Deze helden hebben elk hun eigen vechtstijl en krachten. Het spel kreeg een eerste gesloten bèta in oktober vorig jaar. Een tweede gesloten startte halverwege februari. 

Bron: NeoGaf

Dit artikel delen:

Lees meer

Tweede Assassin’s Creed-film lijkt zekerheid Multiplayer: nodig of overbodig? - Gamer.nl Podcast 55
9

Reacties op: Update: Overwatch vanaf 24 mei beschikbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Wormpaul

    • 7 maart 2016 10:02
    Leuk, nu nog een PS4 kopen voor die tijd :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 7 maart 2016 10:56
    "Volgens Amerikaanse IGN"

    Dat zegt al genoeg denk ik, want er is nergens iets te vinden over de Release Datum. Niet op de Officiele Site, niet op MMO-Champ en niet op Overpwn…. dussssss…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The Chosen One

    • 7 maart 2016 11:10
    @TheDeeGee Meestal worden zulke releasedates toch gelekt via gaming websites/webshops en zijn ze vaak genoeg ook waar.

    Gamer gebruikt hier alleen een beetje een click-bait title.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 8 maart 2016 00:30
    Inmiddels is het nieuws bevestigd. Ik heb het bericht geupdatet, maar na lang overwegen heb ik er toch van afgezien om de titel te veranderen in "OMG! Je gelooft nooit wanneer deze ongelofelijke shooter verschijnt!". ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The Chosen One

    • 8 maart 2016 10:09
    @Swieb Ok.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jaleney

    • 7 maart 2016 12:16
    Awww yeaaaaa ik ben echt he-le-maal verslaafd aan deze game, de beta is echt leuk en geweldig om te spelen met vrienden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 7 maart 2016 19:02
    Op welk platform raden jullie aan dit te spelen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleDad

    • 7 maart 2016 20:48
    Oops… don't start a flame war.
    Maar ik speel het liefste shooters op een PC. Console voelt toch minder direct.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleDad

    • 7 maart 2016 20:49
    Ik heb er wel zin in. Wordt mn eerste nieuwe on-line game in jaren.