Nieuws
Overwatch

Overwatch-speler behaalt hoogste level in zeven dagen

FenderellaKN speelde zo'n dertien uur per dag

Geschreven door Michel Musters op

Een Twitch-streamer genaamd FenderellaKN heeft in zeven dagen tijd het maximale level in Overwatch bereikt. Daarmee is hij zover bekend de eerste speler die level 100 heeft behaald.

Overwatch verscheen op 24 mei en op 31 mei behaalde FenderellaKN het maximale level. Het kostte hem in totaal 92 uur, oftewel zo'n dertien uur per dag.


Net als in de meeste games ontvangen spelers per potje ervaringspunten waarmee spelers in level stijgen. Waar in de meeste shooters mensen met een hoger level betere wapens of items krijgen, is dat in Overwatch niet het geval. Spelers die level 100 halen beginnen weer bij level 1, maar krijgen wel een ster naast hun profielicoon.

Op Reddit beantwoordt FenderellaKN vragen over zijn prestatie.

Bron: Reddit

Dit artikel delen:

Lees meer

Valve verkoopt half miljoen Steam-controllers 'Nintendo voegt virtual reality toe aan nieuwe NX-console'
9

Reacties op: Overwatch-speler behaalt hoogste level in zeven dagen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Aldodilly

    • 2 juni 2016 09:44
    Papa?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • I Rockydhino I

    • 2 juni 2016 09:49
    euh… volgens mij is er geen levelcap en gaan de level boarders toch tot level 1890?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 2 juni 2016 09:58
    @I Rockydhino I

    Ja, een beetje het idee van Diablo 3 waar je dan Paragon gaat Levelen en om de zoveel Levels een andere Portrait krijgt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dennispls

    • 2 juni 2016 10:17
    Alsnog redelijk vlot gedaan. Je moet maar wel de potjes winnen wil je beetje experience points krijgen. Ik zit nog op level 14 ofzo en dat gaat niet heel rap. Maar ja ik speel dan ook nog geen 13 uur per dag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 2 juni 2016 13:20
    Oftewel deze game heeft 0 inhoud
    92 uur rofl

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The Chosen One

    • 2 juni 2016 16:56
    @RavenMMG Zo'n comment slaat natuurlijk ook nergens op…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • zwijn

    • 2 juni 2016 18:24
    @The Chosen One
    Wat een logica idd. Dan snap je echt niet wat voor game het is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • zwijn

    • 2 juni 2016 18:24
    @RavenMMG
    Het is World of Warcraft niet, wat zever je man?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 3 juni 2016 02:04
    Die hele sfeer van dit spelletje staat me niet echt aan. Beetje overdone naar mijn smaak. Cartoon kan best leuk zijn, maar dit is allemaal zo ontzettend uit de hoge hoed getrokken dat ik er geen enkele emotie bij voel.