Nieuws
Overwatch 2

Overwatch 2 en Diablo 4 komen niet dit jaar uit

Diablo Immortal staat wel gepland voor dit jaar

Geschreven door Michel Musters op
Noch Overwatch 2,noch Diablo 4 komen in 2021 uit.

Dat heeft Activision Blizzard laten weten tijdens de bekendmaking van diens financiële cijfers van het afgelopen kwartaal. Beide games werden in 2019 aangekondigd. Het is niet bekend of de spellen wel in 2022 uit moeten komen. 

Diablo 4 moet naar pc, Xbox One en PlayStation 4 komen, al lijken next-gen versies gezien de toekomstige release niet uitgesloten. Overwatch 2 moet naast de net genoemde systemen ook naar Switch komen. De free-to-play mobiele game Diablo Immortal moet overigens wel ergens dit jaar uitkomen.

Activision Blizzard maakte nog meer details bekend. Dit jaar wil de uitgever zich richten op nog meer remasters, al is nog niet bekend om remasters van welke games het gaat. Ook staat er logischerwijs voor eind dit jaar weer een Call of Duty-game gepland. 

Tot slot laat men weten dat Blizzard aan diverse mobiele games werkt, waaronder ervaringen gebaseerd op Warcraft.

Diablo 4

Dit artikel delen:

Lees meer

Activision aangeklaagd om gelijkenis Modern Warfare-personage Nieuwe Stellaris-uitbreiding Nemesis aangekondigd
12

Reacties op: Overwatch 2 en Diablo 4 komen niet dit jaar uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    WvA

    • 5 februari 2021 09:24
    Had eigenlijk verwacht dat Diablo Immortal gecancelled of in de ijskast was gezet na de reacties van de vorige keer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 5 februari 2021 10:16
    @WvA Het omgekeerde is waar, want de alpha test is juist heel positief ontvangen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 5 februari 2021 09:46
    Denk toch niet dat diablo 4 nog op ps4 en xbone gaan uitkomen toch? helemaal niet als ze dit jaar al niet meer uitkomen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 5 februari 2021 10:20
    @Messtranor zeg jij nu gewoon xbone?? Jemig ik kom niet meer bij joh

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 5 februari 2021 10:38
    @Aces-82 volgens mij denk je dat ik een of andere grap maak?
    Ik bedoel gewoon xbox one.
    No pun intended.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 5 februari 2021 12:27
    @Messtranor Waarom niet? Die consoles staan nog steeds in veel huishoudens en zijn dus nog steeds genoeg geld aan te verdienen. Ik durf te wedden dat dit in 2022 nog steeds waar gaat zijn.

    Ondanks dat er een nieuwe generatie consoles is uitgekomen… nou ja… voor een handjevol mensen voorlopig, zijn de PS4 en XBone niet spontaan kapot en waardeloos, integendeel. Die gaan eerst nog een nieuw leven krijgen in de 2e hands markt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 5 februari 2021 13:42
    @gimbal2 jaaa, maar we hebben t over minimaal nog een jaar verder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • maxje98

    • 5 februari 2021 20:03
    @Messtranor Ze hebben al bevestigd dat hij naar de PS4 en XBOX One gaat komen. Zal heel raar moeten lopen willen ze dit niet meer gaan doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 5 februari 2021 22:54
    @maxje98 Tja dat hele verhaal van "al bevestigd" kan wel zo zijn, Maar het zal niet de eerste keer zijn dat een game pas op een later systeem uitkomt. Nu zijn er nog vele malen meer ps4's en xbone's, maar over een jaar of wellicht zelfs langer (want er staat alleen dat het niet 2021 wordt) kan die situatie wel heel anders zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 5 februari 2021 12:34
    Beter, zou echt een tijds probleem hebben als Halo Infinite en Overwatch 2 in de zelfde periode zouden uit komen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 5 februari 2021 16:03
    Persoonlijk verwacht ik diablo 4 pas vanaf 2023. Maar goed, een man mag dromen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 5 februari 2021 20:25
    @wazp Tja. Dat denk ik ook. Ik had er voor dit jaar in ieder geval niet op gerekend. Mijn plan was om diablo 4 de eerste 2 jaar na lancering te negeren. Ik kijk er enorm naar uit. Maar het duurt gewoon jaren voor blizzard dit spel uit gaat brengen.

    Een remaster van starcraft 2 met upgraded graphics lijkt me wel cool.