Nieuws
Star Wars Jedi: Fallen Order

Star Wars Jedi: Fallen Order verschijnt op 15 november

Eerste trailer uitgebracht

Geschreven door Jacco Peek op
Star Wars Jedi: Fallen Order verschijnt op 15 november. Een eerste trailer onthult een aantal details over het verhaal.

Jedi: Fallen Order draait om het falen van de Jedi Order na Episode 3. Spelers nemen de rol aan van de beginnende Jedi Cal Kestis, die Order 66 overleeft en op de vlucht is voor The Empire. Cal hoort bij de Scrapper-gilde, totdat hij ontdekt wordt en hij zijn training moet voortzetten. Het personage wordt gespeeld door Gotham-acteur Cameron Monaghan.

De game wordt omschreven als een 'actie-meleegame met bedachtzame gevechten.' De trailer bevat echter nog geen gameplay-beelden. Wel worden verschillende nieuwe personages en planeten geïntroduceerd en zien we de protagonist langs een muur rennen.

Ontwikkelaar Respawn Entertainment benadrukt dat Fallen Order een verhaalgedreven game is zonder multiplayer-modus en microtransacties. Studiohoofd Vince Zampella zegt tijdens het de aankondiging: "Ik weet dat we bekendstaan om multiplayergames, maar dat is niet alleen wie we zijn. Jedi: Fallen Order is een verhaalgame."

Op 15 november lanceert de game voor PlayStation 4, Xbox One en pc.

Star Wars
Star Wars

Dit artikel delen:

Lees meer

Outward wint de overlevingsstrijd niet van de concurrentie Kijk zaterdag om 20:30 naar de onthulling van Star Wars Jedi: Fallen Order
20

Reacties op: Star Wars Jedi: Fallen Order verschijnt op 15 november

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Agent 4125

    • 13 april 2019 21:22
    'Bedachtzame gevechten' en Jedi… Ik hou mijn hart vast.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 13 april 2019 22:37
    @Agent 4125 alleen maar omdat het een trend is om af te geven op EA? Respawn heeft een clean record.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Agent 4125

    • 13 april 2019 22:52
    @Krytuun Ik heb niks tegen EA hoor. En ik wacht idd ook al jaaaaaren op een goede Star Wars SP.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 13 april 2019 22:55
    @Agent 4125 :) dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 13 april 2019 22:37
    Men vraagt al jaaaaaaren om een goeie singleplayer game van een EA franchise, komt er een, gaan we nog met zn alles “ff afwachten tot het in de uitverkoop gaat.

    Ik ga deze game zeker kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DevTrunks

    • 13 april 2019 23:00
    @Krytuun Scepsis is niet helemaal onterecht. We weten wie de game uitgeeft. Daarnaast is dit een prachtige flashy cinematic trailer, maar ik weet nog geen reet over de game zelf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 14 april 2019 00:39
    @DevTrunks sceptisch is prima, maar zeggen: EA DUS DOEI, eerst zien dan pas oordelen.

    EA geeft nog maar weinig games uit zoals deze, mensen hebben meer maals aangegeven een nieuwe Deadspace te willen, “maar EA doet alleen maar multi GaaS games”.

    Als mensen dit laten liggen puur op basis: oh t is EA, dan geef je ze alleen maar meer reden om singleplayer te ditchen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DevTrunks

    • 14 april 2019 11:46
    @Krytuun Ja, dat ben ik wel met je eens. Het is wel Respawn die erachter zit. En als de Titanfall 2 SP een goeie meetgraad is, dan kan dit best een toffe game worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • water

    • 14 april 2019 00:29
    wil geen nazi zijn maar wie deze tekst heeft getypt mag wel even een check doen voor het online gegooid wordt….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelR1

    • 14 april 2019 07:36
    @water Practice what you preach voordat je over een ander begint.

    On-topic: Respawn en Star Wars.. het ziet er geweldig uit en ik kan niet wachten!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 15 april 2019 08:53
    @MikkelR1 Fair, maar, ik neem aan dat Water er niet betaald voor krijgt…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 14 april 2019 10:01
    EA DUS DOEI

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chrichtonsworld

    • 14 april 2019 10:14
    Kijk er naar uit. Al wil ik eerst wat gameplay zien voordat ik echt enthousiast wordt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 14 april 2019 19:36
    Ben benieuwd naar de eerste gameplay beelden. Op papier klinkt het tot dusver wel erg goed. Even afwachten dus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 14 april 2019 21:20
    Ziet er geweldig uit, ben benieuwd naar de ingame beelden (alhoewel ik denk dat er in de trailer wel 1 scene in zit). We weten wel hoe het uiteindelijk met dit character afloopt….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • racerozzy

    • 15 april 2019 08:19
    Comming to your mobile devices now XD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 15 april 2019 09:01
    @racerozzy Do you guys not have phones?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Undefused

    • 15 april 2019 15:41
    Heb na super star wars geen toffe star wars game meer gespeeld(zullen er best wel zijn) maar een nieuwe volledige sp game is toch wel welkom, al kunnen de belachelijk uitgemolken films en series en spin offs en weet ik veel wat nog meer me totaal niet meer boeien!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Devenace

    • 15 april 2019 18:41
    Wat een zeikerds hier.
    Ik geniet nog altijd van de Battlefronts van EA.
    Weet nog toen ik voor het eerst Battle of Endor speelde op de Ps4 en keek mijn ogen uit, en speelde gewoon lekker.
    Het enige nadeel in deze game voor mij is dat er dan toch weer een soort van sith rondloopt een soort van Vader look a like, en dat is niet nodig, het hoeft niet altijd de bewandelde paden opnieuw er in te gooien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 16 april 2019 09:11
    @Devenace Mee eens! Speel ook nog met veel plezier Battlefront 2, helemaal na de Capital Supremacy update op Geonosis, ben benieuwd naar de opkomende maps voor deze mode.