Over leveldesigning in Soldier of Fortune 2 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Één van Soldier of Fortune Center's eigen SoF leveldesigners had een gesprek met Jim Hughes over alle ins en outs rond het vak "leveldesignen". Hierbij komen niet alleen praatjes over leveldesign zelf aan te pas, maar ook wat nieuwe graphische snufjes die we in Soldier of Fortune mogen verwachten, sinds deze gebruik maakt van de Quake3 engine.3. Looking at some of the screen shots for SOF2, I noticed how clean the fog/haze looks in the game and how much more interesting the trees look. Are the definable features for game entities more flexible from a mapping perspective or is this the result of the new game engine? What are some of the new and interesting game entities that we might find?

The fog is very cool. There are lots of cool things with the scripting system and the AI. I don't want to give anything away just yet. I am sure that custom mappers will be very happy with what the engine is capable of when we ship the final game.Op het laatst wordt er door Jim ook nog ingegaan op de roddels die momenteel rond dwalen over een aantal crewleden van Raven Software. Zo verteld hij dat ene Eric Bie man sinds de release van Tribes niet meer wil werken, hij wil alleen nog maar de game spelen. Er is zelfs een keer 911 (in Nederland 112) gebeld omdat Eric dacht dat hij een jet-pack op z'n rug had en de wereld over kon vliegen.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou