Over Dungeon Siege's wereld | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

TechTV heeft een interview gehouden met Chris Taylor. Chris is de project leider van Dungeon Siege, een RPG voor de PC. Het bijzondere aan Dungeon Siege is de zogenaamde 'continuous world'. Dit zorgt ervoor dat je, zodra je eenmaal in de wereld van Dungeon Siege zit, nooit meer gedwongen eruit hoeft. Er zijn zelfs geen laadschermen die je komen vervelen.

Daarnaast kun je de game helemaal aanpa en met behulp van scripts. Dit is uiteraard makkelijker als het maken van een mod, maar nog steeds geen eitje.

Het verhaal achter deze game is nog niet bekend. Je wordt als speler in de wereld gedropt zonder enige reden. Daar aangekomen kom je allerlei quests op je pad tegen, evenals subquests.Q: Normally in a RPG, a role playing game, you can choose whatever skill you want, whatever kind of character you want. How is that different here?

A: This is called a skill-based cla system. When I would bring games home, I didn't want to spend hours and hours at the front-end, creating my character and doing all this stuff before I got to play. I wanted to jump in and play the game right away. We get you to create your character, jump into the world and as you play you define your character's cla by using different skills.Volgens Gas Powered Games moet de game rond oktober in de winkels liggen, hoewel dit uiteraard wel onder voorbehoud is.

Een klein deel van het interview kun je hier vinden, wanneer je het hele interview wilt horen zul je het filmpje moeten bekijken.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou