Toen uitgever CDV de veelbelovende FPS Psychotoxic van de releaselijst schrapte, zat ontwikkelaar Nuclear Vision met een probleem. De financiering voor de game werd stopgezet en men moest om geld bij elkaar te krijgen mee gaan werken aan de voltooiing van Lula 3D. Inmiddels zijn er weer wat centen bij elkaar gesprokkeld en lijkt ook aan de ontwikkeling van Psychotoxic een einde te komen.

Psychotoxic is een first person shooter, waarin we de rol aannemen van Angie, een engel die de aarde moet behoeden van de apocalyps. Drie van de vier 'Horseman of the Apocalyps' zijn namelijk al op aarde aangekomen en als ook de laatste onze wereld bereikt zijn we verloren. Als engel heeft Angie de mogelijkheid om in de dromen van mensen te kruipen, en zo hun hele leven aan te vernietigen. Dit is dan ook de manier waarop je in deze game de wereld moet zien te redden. We've seen one (cel-shaded?) screenshot of the game with what looks like a pink rabbit with a gun. Is that an exemple of a dream sequence? Does Angie always takes those funny pills before sleeping or what? By the way, do all dream sequences look like that? It's an example of a dream sequence. On the screenshot you can see a giant cel shaded man in a pink rabbit costume with a easter egg grenade launcher. Being an angel is a tough business, sooner or later you'll have to use drugs (alcohol, cocaine, valium --> mostly used in combination). De Franse website NoFrag kon een interview houden met Tim Bruns, managing director bij Nuclear Vision. Het vraaggesprek gaat dieper in op de verschillende vijanden die je tegenkomt, de uitwerking van de droomwerelden en het hoerige uiterlijk van Angie,