Nieuws
Outriders

Outriders staat vanaf release op Xbox Game Pass

Vanaf 1 april verkrijgbaar

Geschreven door Michel Musters op
De aankomende coöperatieve actiegame Outriders staat vanaf release meteen op Xbox Game Pass.

Dat heeft Microsoft aangekondigd. De game komt op 1 april uit en staat dan meteen op Game Pass voor console en mobiel (via de cloud). Op pc komt de game vooralsnog niet op Game Pass te staan. Eerder dingen er al geruchten dat de game naar Game Pass zou komen en dit blijkt dus te kloppen.

De shooter van People Can Fly en Square Enix komt op 1 april naar PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Series S, Xbox One, pc en Google Stadia. Spelers kunnen in de game hun eigen 'Outrider' maken en op zoek gaan naar de bron van een mysterieus signaal. In totaal kan de game met drie spelers tegelijk gespeeld worden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Helft van Ghost of Tsushima-spelers doorloopt heel de game Vierde seizoen van Fall Guys begint op 22 maart
20

Reacties op: Outriders staat vanaf release op Xbox Game Pass

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 16 maart 2021 09:08
    Hadden de leaks het toch weer goed voor de aankondiging.
    Demo niet gespeeld maar ga hem nu zeker wel even een kans geven als ie uit is.
    Ben niet zo van de looter shooters maar probeer ze door gamepass wel altijd wel evne.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TomMonkey999999999

    • 16 maart 2021 10:33
    @hulstpower was het een leak? Gewoon een officiële tweet van gamepass die beetje cryptisch was dacht ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 16 maart 2021 10:41
    @TomMonkey99999999 er was een soort van mail en daar hadden fans 2 woorden uitgehaald wat ze zeiden van dat het outriders moest zijn en dit was vrijdag/zatedag al en dan gisteren zei micro officeel dat ie kwam. Dus ja cryptische tweet ja maar het was niet officeel tot gisteren dat ie kwam

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 16 maart 2021 09:34
    Maat van me waar ik mee share had de game gepre-ordert ……. vandaag maar kijken of hij ze geld terug kan krijgen. Wijze les weer. Nooit pre-orderen vooral met die gamepass.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    melody

    • 16 maart 2021 10:29
    @Aces-82 Tja het wordt wel vrij kort dag van tevoren aangekondigd. Zijn ook genoeg spellen die een paar maanden na de release pas op gamepass verschijnen. Zoals Dirt 5. En er staat te veel op die gamepass om alles wat je leuk vind te spelen voordat het er weer af ligt. Iedere twee weken staat er bij de games die verdwijnen wel een game die ik nog wilde spelen. Kom dan nauwelijks toe aan de andere spellen die ik eigenlijk liever zou willen doen…

    OT: demo van Outriders was wel mijn ding, ondanks dat het niet zo'n gepolijste ervaring lijkt als bijvoorbeeld Destiny of Gears (waar het erg veel van weg heeft). Ze mogen van mij vooral nog wat doen aan de recoil en kogel impact op enemies.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TomMonkey999999999

    • 16 maart 2021 10:32
    @Aces-82 je kan het ook zien als een extra geluk, veel meer spelers en waarschijnlijk veel van je vrienden die de game dan toch hebben en gezellig mee kunnen spelen.

    Demo had wel wat leuke dingen en ook simpel te fixen fouten. Groot erg punt: niet meteen item kunnen equipen of salvagen, eerst moet je 2 seconden wachten op een extra info pop up. Lijkt klein, maar als je 10 items weg wil doen is het al weer 20 seconden extra. Ook werkt het niet ook al heb je echt geklikt, je moet wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 16 maart 2021 11:50
    @Aces-82 waarom pre-orderen? Je kan de game toch gewoon op day-one downloaden? Ook zonder pre-order?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 16 maart 2021 12:09
    @-it- vertel ik al jaren tegen me maat. Moet je zijn nummer? Haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 16 maart 2021 10:27
    Dit is toch goud? Dit is nou typisch zo'n game waar ik wel geïntrigeerd door ben, maar waarschijnlijk pas tot aankoop zou overgegaan als hij flink is afgeprijsd of insane goede reviews zou krijgen. En nu? Bam! Day one! -> Game pass. Ik word vrolijker en vrolijker van Xbox deze gen. Ja je moet je even overgeven aan hun eco-systeem, maar eenmaal daar en je zit lekker, dan wordt je toch een partijtje verwend met dikke content. Voelt als een warm bad, voelt goed!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 16 maart 2021 10:49
    @kleinekoosjer
    Ja me collega's beginnen nu echt te twijfelen vanwege de vele rpg's die nu naar gamepass komen en dan de prijs en quick resume, auto hdr, fps boost.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 16 maart 2021 14:03
    @hulstpower Ja hier ook, 2 van de 3 PS-4 bezitters denken er serieus over na de Series X aan te schaffen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 16 maart 2021 18:04
    @Ziminar
    Ik ben ook aan het twijfelen om van de ps4 naar de series x te gaan. Had voor de ps4 een 360, dus profiel bestaat nog. ;)

    Wat me nog wel tegenhoudt is dat al mijn maten voor de ps5 gaan. En ik ben meer een online gamer dan single player.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 16 maart 2021 18:09
    @Akira bedank ome Phil dan voor cross platform gaming😉. Maar als je veel online speelt en je maten blijft bij ps zou ik dat doen. Ik zelf speel altijd bijna singel player games dus mij maakt niet uit welk platform ik op zit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 16 maart 2021 18:39
    @hulstpower
    Ja dat gaat ook uiteindelijk wel de doorslag zijn. Misschien dat ik later wel een xbox erbij haal. Gamepass vind ik gewoonweg geniaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Frezzle

    • 16 maart 2021 10:29
    Xbox gaat deze generatie op deze manier flink winst boeken. Weer een toppertje op de lijst erbij!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 16 maart 2021 12:43
    @Frezzle hou je bank rekening in de gaten zal ik zeggen want dat wordt profiteren 🤷🏼‍♂️

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Xymie

    • 16 maart 2021 11:24
    People can fly hebben de slechtste Gears of War gemaakt (die tussen 3 en 4, Judgement). Wat wel cool was in die game is dat ze de evolutie van Hord mode in gang hebben gezet waar deze nu is. Moest een bepaald punt beschermen en kon een 'basis' bouwen.

    Ga de demo denk ik maar eens een kans geven nu ik weet dat hij op Gamepass komt, als ik de reviews zo lees is de gunplay een beetje een combi van Gears en Bulletstorm en zijn er rpg elementen specials aan toegevoegd. Als fan van Gears (speel het nog wekelijks met een vaste groep) kan ik People can fly Gears Judgement niet echt vergeven, dus ben redelijk sceptisch…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 16 maart 2021 12:41
    @Xymie het mooie van de gamepass is dat de kwaliteit niet heel hoog hoeft te zijn want valt het tegen is het een prima game voor je abbo prijs en is het een hele toffe titel is het ideaal. Echter gaat het hier volgens mij om een titel waarbij je altijd online moet zijn en je personage moet level-en. Mocht dit het geval zijn en besluiten ze het na 3 maanden van de gamepass te halen zullen waarschijnlijk een hoop mensen als nog tot aanschaf overgaan. Dus het is win win win.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 16 maart 2021 18:11
    @Roy36NL ja maar volgens mij viel de pre orders tegen en zijn ze daarom op eens in zee gegaan met gamepass om zo misschien toch een hype van 20 miljoen leden te krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    KLUUT

    • 16 maart 2021 20:12
    Heel erg blij mee, heb de demo kapot gespeeld