Nieuws
Assassins Creed

Oude Assassin´s Creed-games mogelijk naar PS4 en Xbox One

Ezio Collection

Geschreven door Michel Musters op

Op de Koreaanse leeftijdsclassificatiewebsite is de game 'Assassin's Creed: Ezio Collection' voor PlayStation 4 en Xbox One verschenen.

Ezio is het hoofdpersonage uit Assassin's Creed 2, Brotherhood en Revelations, de games die vermoedelijk in de collectie zitten. Deze games kwamen op de vorige generatie spelcomputers uit en zijn nog nooit op Xbox One en PS4 verschenen.

Ubisoft heeft nog niets bevestigd. Dit jaar komt er geen nieuwe Assassin's Creed-game uit, maar wel de langverwachte verfilming. Volgend jaar komt er waarschijnlijk weer wel een nieuwe AC-game.

Bron: NeoGAF

Dit artikel delen:

Lees meer

Releasedata van Ubisoft's vr-games aangekondigd Lee Chaolan en alter ego maken hun weg naar Tekken 7
18

Reacties op: Oude Assassin´s Creed-games mogelijk naar PS4 en Xbox One

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • DarkRuleR

    • 19 augustus 2016 14:34
    Zijn dit ook HD remakes? Gooi ze anders gewoon in Back compat.
    De Xbox 360 versies heb ik al.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 18 augustus 2016 16:09
    Holy Hell Yes! (om Cartman even te citeren)

    Dit zou wel heel welkom nieuws zijn. Remasters zat maar de Assassin's Creed games stonden hoog op mijn lijstje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 18 augustus 2016 16:32
    Pure melkerij dit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • markje94

    • 18 augustus 2016 18:55
    @TheRussian Hoewel ik het niet oneens ben met je, heeft Ubi de afgelopen Jaren stappen vooruit gemaakt en ik persoonlijk zit wel te wachten op een remaster van AC2. Een van de beste games ooit en tegenwoordig zijn de visuals en gameplay wel wat veroudert aanvoelend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 18 augustus 2016 16:33
    Het is dat ik de games nog steeds op de PS3 speel. Maar het is fijn dat deze games naar de ps4 ( en Xone) komen zodat nog meer mensen deze sublieme franchise kunnen gaan spelen.

    Gelukkig is elke game anders vooral qua verhaal en met deze games toont Ubisoft dat ze heel erg professioneel zijn.

    En die film, die gaat zo goed worden alles wat ze tot nu toe hebben laten zien heeft echt een high production value

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 18 augustus 2016 16:56
    De oude gemes zijn toch allang te spelen !?!

    Zei het in een reskin

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 18 augustus 2016 17:02
    beters brengen ze de bugs ook mee, kan ik weer lachen over hoe amateuristisch ubishit wel niet is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fresh

    • 18 augustus 2016 18:00
    @vladimirr,

    Ik moest lachen xD pauper games

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • calivaty

    • 18 augustus 2016 17:22
    Wellicht dat deze AC games wel op 30 frames draaien…. >.<

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 18 augustus 2016 17:29
    @calivaty

    Welke AC games draaien er dan niet op 30 fps? AC 1, 2, Brotherhood, Revelations, 3, Black Flag, Rogue, unity ( sinds patch 4) en Syndicate draaien gewoon allemaal netjes op 30fps. Ben wel eens een aantal bugs tegen gekomen maar fps problemen nog geen 1 keer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • markje94

    • 18 augustus 2016 18:57
    @coola Ik mag AC ook, maar het is een feit dat de laatste AC's in elk geval rond launch niet bepaald soepel draaien…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 18 augustus 2016 19:00
    @markje94

    Zoals ik zeg unity draait sinds patch 4 pas perfect. Maar bij syndicate ( ps4) heb ik geen last gehad van slechte fps.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 18 augustus 2016 17:26
    Lijkt me ook zeer tof deze collectie zou ik zeker halen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 18 augustus 2016 18:02
    @rpenning Precies. Al dat gebitch.

    Niemand die je dwingt ook maar iets te kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fresh

    • 20 augustus 2016 06:57
    @bigds9fan,

    Niemand die je dwingt om het spel goed te vinden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 20 augustus 2016 10:45
    @Fresh

    Dat klopt de AC games worden goed gevonden op vrijwillige basis ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fresh

    • 20 augustus 2016 11:21
    @coola,

    En ook helemaal (terecht) afgebrand door grote schare gamers.

    Dat mag gewoon. Het is een dooddoener om te zeggen dat niemand je dwingt iets te kopen. Alsof je anders geen mening mag hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Moderator_GNL

    • 19 augustus 2016 18:15
    Grote delen 'discussie' verwijderd wegens nutteloos geruzie onder elkaar.