Nieuws

Orkest en koor vertolken nummer uit Hogwarts Legacy

Game komt op 10 februari 2023 uit op pc en consoles

Geschreven door Michel Musters op
In een video speelt een orkest en koor het nummer 'Overture to the Unwritten' uit Harry Potter-game Hogwarts Legacy.

Het nummer wordt gespeeld door The Seven Springs Symphony Orchestra & Choir. Naast dat de muzikanten in beeld worden gebracht, worden er ook wat rustgevende beelden uit het spel getoond. De video is hieronder te bekijken

Spelers besturen in Hogwarts Legacy een vijfdejaars student van Zweinstein. Men verkent de school en de wereld er omheen, leert toverspreuken, brouwt toverdrankjes en vliegt op een bezemsteel. De game speelt zich rond 1800 af, dus personages uit de boeken en films zijn er nauwelijks, op wat cameo's na.

De game komt op 10 februari 2023 uit voor PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One en pc. Later komt het spel ook nog naar de Nintendo Switch. Van die versie is nog geen releasedatum onthuld.

Dit artikel delen:

Lees meer

Releasedatum Star Wars Jedi: Survivor uitgelekt Ook consoleversies The Callisto Protocol voorzien van patch
9

Reacties op: Orkest en koor vertolken nummer uit Hogwarts Legacy

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 5 december 2022 21:30
    Ik hoop erg dat deze game ok een waardig verhaal heeft. Ik bedoel tuurlijk lijkt het me net hoe en leuk om lessen te volgen op Hogwarts, maar wat maakte Harry Potter zo goed is dat school maar een onderdeel was.
    Als deze game puur lessen zal zijn zal het denk ik nogal eentonig worden.
    Dus ik hoop dat er ook een mysterie op te lossen is.

    Maar hof dan ook ik ga deze denk ik wel vrij snel na uitkomen spelen.
    Maar ik hoop op een game die ook lange tijd spectaculair blijft.

    Maar veelbelovend lijkt het wel, in ieder geval kwa omgevingen en beleving.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 6 december 2022 08:03
    @watashi wa maurice desu. Het lijkt mij een interessant me game, maar ik wacht eerst de reviews af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 6 december 2022 10:12
    @Ziminar
    Ja het lijkt mij ook interessant.
    Maar ik ben gewoon niet op de hoogte of deze game ook echt een verhaal heeft.
    Dat hoop ik van wel dat je tussen de lessen door ook dingen kunt doen die echt een reden hebben.
    En wat ik ook hoop is dat je rebels kunt zijn en lessen kunt spijbelen.
    Zoals een echte opleiding kan. Niet omdat ik dat wil maar het zou wel leuk zijn voor de replay waarde als je netjes een echte student kunt zijn maar ook dwarsliggende leerling kunt spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 6 december 2022 10:29
    @watashi wa maurice desu. Ik ben ook benieuwd naar de vrijheid die je hebt en hoe je verhaal uniek kan zijn tov van andere spelers.
    Dat is ook de reden dat ik het afwacht.
    Ik volg de game een beetje maar heb volgens mij niet echt iets gehoord over een verhaal.
    Je kan niet eindeloos op school zitten neem ik aan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Grimes

    • 6 december 2022 11:38
    @watashi wa maurice desu. De game heeft gewoon een verhaal er is alleen niet veel over het verhaal los gelaten door deze studio.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 6 december 2022 12:25
    @Grimes

    Ja en daarom dat ik dus wat argwaan heb. Omdat er dus weinig is uitgebracht over het verhaal.
    Dat is dus wat ik eigenlijk ik bedoel.
    Ze mikken zo op enkel lessen in de trailers en hoe mooi de omgeving is dat ik hoop dat het naast dat ook echt interessant kan blijven.

    Ik ben afwachtend omdat ik dus niet genoeg info heb of het echt een episch geheel wordt of enkel een soort van digitale lessen.

    Ik geloof best dat ze wat moeite doen hoor. Maar nu net omdat ik weinig weet twijfel ik hoe lang deze game leuk blijft.
    Als fan zal ik het toch wel spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 6 december 2022 13:13
    @watashi wa maurice desu. Van wat ik op yt heb gezien zijn de lessen vooral optioneel met uitzondering van de story elementen.

    Idd redelijk kortbij release zou je denken dat er wat meer duidelijkheid gegeven word maar er word zelfs gespeculeerd dat een uitstel overwogen word wat ik niet hoop.

    Iets wat mij laat twijfelen over hoe groot de game is zijn de last gen en switch versies. Kan natuurlijk heel goed uitpakken maar bij Calisto Protocol merk je ook dat ze vooral daar voor ontwikkeld hebben.

    We gaan het zien!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 6 december 2022 14:58
    @Deadspacer

    Persoonlijk vind ik dat wel jammer. Het wordt tijd dat men overgaat op de huidige generatie.

    Ik ben bang dat ze deze generatie gewoon overslaan. Dat pas de ps6 en Xbox nog wat echte eigen games krijgen. Deze generatie gaat gewoon samen met de vorige ondersteunt worden lijkt het.

    Ik zou graag eens echt wat zien wat enkel huidige gen is. Vind dat wel jammer persoonlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 6 december 2022 17:45
    @watashi wa maurice desu. Vrees ik ook voor idd.

    Zitten in middels lang genoeg in current gen om exclusief daarvoor te ontwikkelen.

    Denk dat je gelijk hebt en we dat pas op de ps6 / xbox gaan zien.