Nieuws
Xbox

Oreo-koekjes gebaseerd op Xbox ontgrendelen cosmetische items

In Sea of Thieves, Forza Horizon 5 en Halo Infinite

Geschreven door Michel Musters op
Xbox en Oreo slaan de handen ineen voor speciale Oreo-koekjes waarmee ook cosmetische items in games zijn te ontgrendelen.

Dat heeft Microsoft aangekondigd. De koekjes komen in de loop van deze maand in22 landen uit, waaronder in Nederland. In een pak zitten Oreo-koekjes met daarop het Xbox-logo, alsmede de actieknoppen van de controller en een richtingspijl.

Het idee is dat mensen deze koekjes in bepaalde volgordes kunnen leggen en zo codes kunnen vormen, die vervolgens via een speciaal daarvoor bestemde website ingevoerd kunnen worden.

Dat moet er voor zorgen dat mensen cosmetische items voor Forza Horizon 5, Sea of Thieves en Halo Infinite kunnen ontgrendelen. Hieronder zijn de cosmetische items te zien. Daarnaast maken deelnemers kans op prijzen zoals Xbox-consoles en Game Pass Ultimate-abonnementen.

Xbox
Xbox
Xbox

Dit artikel delen:

Lees meer

Modder laat Ellie in The Last of Us 2 op Bella Ramsey lijken Palit GamingPro-videokaarten te verrijken met 3D-prints
14

Reacties op: Oreo-koekjes gebaseerd op Xbox ontgrendelen cosmetische items

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    GoofyZ3

    • 9 januari 2023 15:39
    Nadat ammoniak schandaal koop ik geen oreo koekjes meer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 9 januari 2023 15:45
    @GoofyZ3 nee inderdaad, chemische rommel.
    Niet gek ook dat al mijn haar uitgevallen is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 9 januari 2023 15:47
    ontdek speelsheid en stop je bakkus vol met ammoniak koekjes!

    jesus wie doet de PR daar

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 9 januari 2023 15:52
    Daar gaan mijn goede voornemens voor 2023 :-p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 9 januari 2023 16:37
    Oh god de cancel cultuur komt weer opwaaien.. Dat hele verhaal is toch al lang weer ontkracht?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 9 januari 2023 17:51
    @kleinekoosjer klopt, ging gewoon om een veel gebruikt E-nummer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 9 januari 2023 18:21
    @kleinekoosjer

    Mensen geloven alles. Ook als ze stug durven te zeggen dat ze niet gevoelig zijn voor laster en roddels. We zijn allemaal gevoelig voor een verhaal.
    En het mooie is meestal zijn het de mensen die iets van zichzelf al niet lekker vinden of niet leuk vinden. Iemand die Oreo enorm haat of al smerig en raar vind smaken zal ook eerder negatieve berichten geloven dan iemand het super lekker vind.
    Dat is menselijk en daarom zijn we allemaal gevoelig voor leugens en bedrog. Ook als die niet waar zijn en dus al leugens en bedrog op zichzelf zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • turkieturkiei

    • 9 januari 2023 21:39
    @kleinekoosjer

    Cancelcultuur was da?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 9 januari 2023 17:21
    Oreos zijn gewoon lekker wat ze allemaal in de media lullen boeit me verder niet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 9 januari 2023 19:00
    Of dat ammoniak gebeuren nu wel echt of nep is zal allemaal wel. Oreo zijn imho zwaar overrated. Maar al had ik ze wel lekker gevonden

    Het idee is dat mensen deze koekjes in bepaalde volgordes kunnen leggen en zo codes kunnen vormen


    Denken ze nu echt dat iemand zoals ik die koekjes op volgorde ga leggen :D :D. Zodra die koekjes in mij n zichtveld zijn zuig ik ze op als een Noo-Noo :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bleacdemon

    • 9 januari 2023 20:31
    @coola lekker, lekker, LEKKER! Kom maar door met die Oreo’s!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LarsCornelis

    • 10 januari 2023 00:04
    Accepteert u cookies?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 10 januari 2023 00:09
    Dat ammoniak verhaal is echt niet nep anders waren er wel dikke rechtzaken gekomen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robbert.

    • 10 januari 2023 08:44
    Leuk, nu nog Xbox games!