Nieuws

Beelden van eindbaasgevecht in Assassin's Creed Valhalla gelekt

Opnieuw gameplay verschenen

Geschreven door Jolien Mauritsz op
Er zijn weer nieuwe beelden gelekt van Assassin's Creed Valhalla. De beelden zijn verschenen op YouTube.

Eerder deze week lekte er al een half uur aan gameplaybeelden van Assassin's Creed Valhalla uit. Nu is er weer een video verschenen die beelden van de nieuwe game bevat. Het gaat om een video van ongeveer zeven minuten waarin de vrouwelijke versie van Eivor het opneemt tegen een eindbaas genaamd Cordelia. De beelden zijn hieronder te bekijken.

Mogelijk worden de beelden spoedig offline gehaald door Ubisoft.

Dit artikel delen:

Lees meer

The Dark Pictures: Little Hope verschijnt op 30 oktober Microsoft spoort ontwikkelaars aan om next-gen upgrades gratis te houden
13

Reacties op: Beelden van eindbaasgevecht in Assassin's Creed Valhalla gelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Battlestar28

    • 8 juli 2020 18:16
    Video wordt op youtube overal opnieuw geupload.

    Zag er weer verschrikkelijk eentonig uit. Zelfde als alle voorgaande delen, andere skin. Gaaaaaap.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 8 juli 2020 18:22
    @Battlestar28 ik dacht precies hetzelfde, voor een eindbaas gevecht gebeurt er vrij weinig

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 8 juli 2020 20:47
    @Battlestar28 Simpel, niet kopen dan, waar maak je je druk over.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 9 juli 2020 11:46
    @DarkraverX Hij maakt ze volgens mij helemaal niet zo druk. Hij mag toch wel aangeven dat hij het er eentoning uit vindt zien?

    Gewoon zijn reactie niet lezen, waar maak je je druk over?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 9 juli 2020 14:17
    @fonsrutte Waar maak jij je eigenlijk druk om, of ben je hier om zijn handje vast te houden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 9 juli 2020 14:49
    @DarkraverX Dat is het fijne, ik maak me helemaal nergens druk om net als Battlestar die maakt zich ook nergens druk om.

    Naast dat we elkaar handje vasthouden, BS en ik (ik mag BS zeggen), delen we de mening dat wat we in bovenstaabd filmpje zagen niet heel erg interessant is.
    Daar maken we ons niet druk om dat is toevallig onze mening net zoals jij de mening mag hebben dat je dit helemaal geweldig vindt. Dan zal je ons niet horen roepen dat dat niet mag of dat we dan gaan afvragen waar jij je druk om maakt, want daar maken wij ons niet druk om zoals sommige mensen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 9 juli 2020 23:48
    @fonsrutte Goed verhaal, lekker kort ook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 8 juli 2020 19:03
    Je kan wel zien dat Ubisoft de kracht van de huidige generatie consoles compleet uitgemolken heeft, oude game, nieuwe skin erop en klaar. Hopelijk stoppen ze zo snel mogelijk met ontwikkelen voor de PS4 en XB1 en richten ze zich vanaf volgend jaar volledig op de PS5, XSX en PC.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RoepieRoepie84

    • 8 juli 2020 20:38
    Bij slecht product (game) haakt consument vanzelf af. Dalende verkopen en cijfers bij Ubisoft. Willen ze erbij blijven horen zullen een tandje bij moeten gaan zetten en meer kwaliteit moeten gaan leveren. Gebeurt dat niet, gooien ze hun eigen ruiten in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 8 juli 2020 20:49
    Omgooi oude naar Origins was perfect, Odyssey was super vet en heb ik 200 uur ingestopt, als het huidige product goed is waarom dan weer veranderen.

    Als mij dit weer 150+ uur gaat opleveren vind ik die nieuwe skin niet erg, maar goed klagen is nu eenmaal hip en helemaal in, gelukkig ga ik genieten van de game en niet triest zitten miepen dat het weer veel van hetzelfde is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappert

    • 8 juli 2020 21:09
    Met origins is het allemaal flashie geworden en naar mijn mening onrealistisch. Dit is copy/paste en niet mijn geld waard.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Red Dead Demon

    • 8 juli 2020 23:19
    Een viking game. Alles wat ik gewenst heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 9 juli 2020 07:16
    Dit is gewoon oddessy in een ander skin. Ene kant wel een teleurstelling dat dit de eindbaas moet voorstellen maarja, oddessy was goed te spelen vond ik. Hopelijk hebben ze de gameplay nog aangepast dat het nog beter is geworden en saaie dingen eruit zijn gehaald