Nieuws

Opnames Twisted Metal-televisieserie afgerond

It's a wrap!

Geschreven door Jari Klapwijk op
De opnames van het eerste seizoen van de Twisted Metal-televisieserie zijn afgerond.

Dat blijkt uit een tweet van showrunner Michael Jonathan. "That's a wrap on season one", schrijft hij. De serie moet op de streamingdienst Peacock uitkomen. Het is nog onduidelijk wanneer dat precies gebeurt. 

De Twisted Metal-serie werd vorig jaar aangekondigd. Het betreft een samenwerking tussen Sony Picture Television en PlayStation Productions. Anthony Mackie speelt de hoofdrol, maar ook van Stephanie Beatriz (Brooklyn Nine-Nine) en Thomas Haden Church (Spider-Man 3) is bekend dat ze rollen hebben.

Er gaan ook al geruime tijd geruchten dat de release van de serie gepaard zou gaan met een nieuwe Twisted Meta;-game. Het spel zou eerst in ontwikkeling zijn geweest bij de makers van Destruction All-Stars, maar nu worden ontwikkeld door de Sony-studio Firesprite. Dit is echter nog niet bevestigd.

Twisted Metal is lang niet de enige gameverfilming die bij Sony op de planning staat. Eerder bracht het al een Uncharted-film uit. Verder wordt er gewerkt aan series gebaseerd op Horizon, God of War, The Last Of Us en films  gebaseerd op Ghost of Tsushima en Gran Turismo. In totaal zegt Sony aan tien verfilmingen van gamefranchises te werken.

Dit artikel delen:

Lees meer

Prijsverhoging PlayStation 5 is onsympathiek - Ron en Erik Podcast 401 Logo familieabonnement Xbox Game Pass gevonden
10

Reacties op: Opnames Twisted Metal-televisieserie afgerond

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    SuperDre

    • 28 augustus 2022 16:09
    Gran Turismo is geen serie maar een film.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 28 augustus 2022 16:10
    Hoewel het brute games waren en het als serie perfect kan werken, sla ik deze wel over ik ben echt doodsbang voor clowns. Zelfs de foto in dit artikel geeft mij al een paniek aanval.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkSlide.nl

    • 28 augustus 2022 17:48
    @coola oef dat is wel vervelend ja.
    Mijn vriendin is psycholoog en zegt dat er wel manieren zijn om er vanaf te komen of beter mee te kunnen leven mocht je dat willen.

    Coulrofobie komt vaak voor bij mensen die op jonge leeftijd een nare ervaring hebben gehad met clowns op een kinderfeest bijvoorbeeld of een horrorfilm zoals It op jonge leeftijd. Weet je wat bij jou de oorzaak is?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 28 augustus 2022 18:21
    @DarkSlide.nl

    Beide. Een nare ervaring gehad met een clown en in dat zelfde jaar op vierjarige leeftijd IT gezien. Het laatstgenoemde kan je dom noemen, maar ik keek al wel meer horror films in die tijd zonder problemen ( ouders waren daar gewoon erg vrij in. Net zoals bij games. En als ze merkte dat ik bang was mocht er een paar weken niet meer gekeken worden) alleen Pennywise en die echte clown hebben gewoon iets getriggerd in mij.

    Als ik nu een clown zie loop ik er met een boog omheen en als het in een straat is waar ik moet zijn loop ik om naar de andere ingang van de straat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 28 augustus 2022 20:47
    @coola Lastig als het een doodlopende straat is.

    Maar zonder grappen, erg vervelend en zelfs naar om zo’n angst te hebben. Mijn angst is diepte in water. Zelfs in enkele games ook wel last gehad hiervan. Subnautica is voor mij de grootste horror game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 28 augustus 2022 18:05
    @coola snap ik wel. Ik vind bijvoorbeeld It helemaal geweldig maar ook heel creepy maar wel cool. Maar zombies echt heel kut

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 29 augustus 2022 00:03
    @coola heb t niet op een level als jij, maar ook ik moet niets hebben van clowns.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 29 augustus 2022 03:26
    @coola misschien eens de serie Crimi clowns proberen. Die is namelijk best geestig (wel vrij bruut). Zo kan je er mss vanaf geraken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 28 augustus 2022 18:23
    Ben benieuwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 29 augustus 2022 00:10
    Had geen idee dat ze al zo ver waren, zal waarschijnlijk betekenen dat ie ergens in de eerste helft van 2023 komt.