Nieuws
Final Fantasy 7 remake

Openingsscène Final Fantasy 7 Remake in trailer uitgekomen

Twee maanden voor de release

Geschreven door Jolien Mauritsz op
Er is een nieuwe trailer uitgekomen voor de Final Fantasy 7-remake. In de video is de volledige opening van de game te zien.

Vorige maand kondigde het officiële Final Fantasy 7-remake Twitter-account aan dat de release van de game met een maand was uitgesteld.Nu is er nieuwe trailer uitgekomen en de game ligt dus nog gewoon op schema. De cinematic-trailer van de Final Fantasy 7-remake, toont de opening van de game, deze is in zijn geheel nagemaakt, maar dan met verbeterde graphics en animaties. De volledige nieuwe en oude openingsscénes zijn hieronder te zien.

Final Fantasy 7 Remake komt 10 april uit op de PlayStation 4. De game blijft tot april 2021 exclusief voor de PlayStation.

Dit artikel delen:

Lees meer

De E3 krijgt een flinke schop na Verkoopcijfers The Witcher 3 enorm gestegen door Netflix-serie
21

Reacties op: Openingsscène Final Fantasy 7 Remake in trailer uitgekomen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Shinjite

    • 14 februari 2020 16:39
    Nog nooit gespeeld, zijn mooie beelden in ieder geval. Ben wel een beetje benieuwd.
    Heb echter gehoord dat deze game in 3 delen uitkomt?

    Dat ruikt al erg vreemd… FF7 opeens opdelen in 3 delen alle 3 60 euro per stuk zeker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • zuipbeschuit

    • 14 februari 2020 17:17
    @Shinjite nooit gespeeld, dan weet je ook niet hoe groot het origineel was. Er zitten in de game genoeg facetten die wel veel meer aandacht verdienden, zoals nu deel 1 alleen in Midgar afspeelt… Als ik de stad zo zie dan vermoed ik wel dat de game behoorlijk fors wordt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Nuage

    • 14 februari 2020 18:53
    @zuipbeschuit En dat roept ook meteen de vraag op of dit wel een goede game wordt. 1 deel alleen voor Midgar klinkt wel erg als uitmelken van FFVII (wat ze natuurlijk ook al jaren doen). Er wordt een hoop extra content bij verzonnen..en eerlijk gezegd vertrouw ik S-E er niet zo mee.
    Ik heb er ook zeker geen haast mee en koop eventueel wel de complete edition over een jaar of 10-20.
    Die intro ziet er goed uit, maar de dialogen en voice acting in andere video's vind ik niet zo overtuigend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 14 februari 2020 20:46
    @Nuage Er wordt helemaal geen hoop content bij verzonnen, er is in de originele versie enorm veel content uitgesneden omdat er destijds geen plek voor was. Dit zit er nu wel allemaal in, en een paar nieuwe dingen om het allemaal wat meer naar de standaard van deze tijd te tillen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Nuage

    • 14 februari 2020 21:52
    @darkmanwls 'er is in de originele versie enorm veel content uitgesneden omdat er destijds geen plek voor was. Dit zit er nu wel allemaal in,' Waar heb je dat gelezen? Ik heb dat nog niet eerder gehoord in ieder geval.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 15 februari 2020 18:05
    @Nuage als je een action replay had kon je bij de originele versie in de test modus komen. Daar waren heel veel ongebruikte achtergronden, teksten en 3d models te vinden. Sowieso bij een game van deze schaal wordt gebruikelijk veel meer content gepland dan wat uiteindelijk in de game terecht komt.
    Bijvoorbeeld het gedeelte in de honeybee inn is in de game een vrij klein stukje. Dat had veel langer moeten zijn. In de debug zitten meerdere ongebruikte kamers, en ook dialogen.
    In de trailer van de remake wordt veel aandacht gegeven aan de honeybee. Dit stuk zal waarschijnlijk veel groter zijn in de remake.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Nuage

    • 16 februari 2020 13:15
    @darkmanwls Okee, maar dat van de Honeybee inn kan evengoed zijn omdat de content niet geschikt bevonden werd voor in een westerse release. Net zoals er nu bijvoorbeeld ook nog content gesneden zal worden (Cloud in een bubbelbad met een groep mannen).
    Maar ik had het meer over extra verzonnen content zoals de quests die je van NPCs krijgt, extra personages zoals bv Chadley en die mysterieuze rook. Misschien pakt het allemaal wel goed uit, maar ik wacht wel eerst de reviews af en de tijdlijn voor toekomstige releases. Voor nu ga ik weer verder met mijn 3de playthrough van het origineel… zo lang we die nog hebben, maakt het ook niet zoveel uit of de remake slaagt of faalt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 16 februari 2020 20:15
    @Nuage Het is uiteraard ook een remake. geen remaster. Er zijn bijvoorbeeld ook bepaalde gameplay elementen die destijds heel gewoon waren maar tegenwoordig niet meer kunnen. Zoals turn based battles. Die vinden de hardcore fans wel prima. Maar ze willen uiteraard dat meer mensen t kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 14 februari 2020 20:10
    @zuipbeschuit
    Nee ik heb geen idee hoe groot het orgineel was en dat maakt ook niet uit. Ik doe een aanamen nu dat het orgineel gewoon in z'n geheel kon doorspelen en niet uit meerdere delen bestaat en dat voor 60 euro. Nu krijg je blijkbaar het zelfde maar dan voor 180 euro? Want 3 delen.

    Ik heb geen idee of ze er meer content in doen of letterlijk een mes pakken en het orgineel door 3 snijden.

    Dit klinkt erg scammy als je het mij vraagt maar laten we even wachten op meer informatie. Voor het zelfde geld komt er wel veel meer content bij

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 14 februari 2020 21:44
    @Shinjite ik snap je gevoel maar als je de berichten had gelezen die SE zelf naar buiten bracht ergens vorig jaar dan wist je dat dr wordt gezegd dat elk deel een volledig formaat heeft van een normale FF game. Dus dat zou betekenen dat je per deel toch een uur of 40 tot wie weet hoeveel moet tellen.
    Kijk ik ben het met je eens dat het nog moet blijken hoeveel het werkelijk is. Maar zoals de verwachtingen zijn zal elk deel dus een volledige game op zichzelf zijn kwa lengte.
    En dan heb ik met 60 euro per deel niet zoveel moeite. Want bijna geen enkel genre kan zoveel uur unieke momenten geven voor die prijs.

    Dus die meer informatie was al eerder gegeven vanuit SE of de director van de game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Nuage

    • 14 februari 2020 21:53
    @Shinjite 3 delen is ook nooit bevestigd…kunnen er makkelijk meer worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • EdwinVP

    • 15 februari 2020 08:45
    @Shinjite komt het niet gewoon op 3 schijfjes? Daar is FF in t verleden ook niet vies van geweest om op meer dan 1 disc te gebruiken voor de game..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Slicesilencer

    • 14 februari 2020 18:59
    Het begint nu toch echt wel heel dichtbij te komen. Bij elke nieuwe trailer die uitgebracht word krijg ik werkelijk kippenvel en zelfs waterige oogjes. Ik heb nooit zo erg uitgekeken naar een game als deze. Het lijkt er echt op dat ze het eerste deel van de ps1 gaan overtreffen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rempsv

    • 14 februari 2020 19:11
    Was het maar gewoon turn-based zoals het origineel, dan zou ik me hier wel op verheugen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    KoningDriessen

    • 14 februari 2020 21:36
    @Rempsv ik geloof dat er een turn based mode inzit voor de puristen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 14 februari 2020 21:52
    @KoningDriessen een Rempsv

    Ze hebben geloof ik 2 stijlen van gameplay ingebouwd. 1 zoals FF nu is, en dan een gameplay die heel verwant is met de originele FF7.
    Ik geloof dat die niet 1 op 1 dezelfde is maar wel erg gelijkend.

    Overigens was FF7 niet turn based.
    Want start die game maar eens op en ga in een gevecht zonder pauze maar even half uurtje weg.
    Dan heb je toch verloren.
    Want de vijanden blijven aanvallen. Die gameplay werd destijds ook al geen turn based genoemd. Maar active time battle. Wat mij betreft overigens het beste FF vechtsyteem ooit.
    Jammer dat ze na FFX( die overigens wel echt volledig turn based was, gevechten niet pauzeren en na uren stond de vijand nog gewoon te wachten op je aanval) naar realtime gegaan zijn
    Dat haalt strategie en lichtelijk plannen weg uit de games ten behoeven van veel meer lukraak gewoon aanvallen en soms een special.
    Maar bij alles tot en met X had je die strategische kant er ook bij. Gokken of je eerst zult genezen en dan die special. Of andersom met alle gevolgen dat de vijand net op dat moment een verwoestende aanval kan doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 14 februari 2020 23:21
    Ben ik de enige die het stom vind dat dit soort dingen tegenwoordig allemaal al online komen voordat de game überhaupt uit is. Ik kijk zelf niet maar vind het toch jammer dat de markt tegenwoordig zo is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 15 februari 2020 07:19
    @Mmo-veteran ben het met je eens, een beetje teasen kan geen kwaad maar soms lijkt het net dat je de hele game al kent voordat tie in de schappen ligt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Leshrac

    • 15 februari 2020 12:51
    Wow! Ik dacht in het begin dat ik de intro cinematic van de warcraft 3 reforged human campaign aan het kijken was. En toen bedacht ik me dat blizzard al een tijdje aan de life support hangt.

    Kudos dit is hoe je een remake maakt. Kijken jullie mee blizz?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 15 februari 2020 13:42