Nieuws
Destiny 2

Open bèta voor Destiny 2 op pc start vandaag

Speelbaar tot en met 31 augustus

Geschreven door Lucas May op
De open bèta van Destiny 2 op pc start vandaag. Gamers die de game hebben gereserveerd konden gisteren al aan de slag.

Vanaf 19:00 uur vanavond is de open bèta speelbaar voor iedere pc-gamer. Voor het spelen van deze testversie is geen pre-order van Destiny 2 vereist. De bèta eindigt al op 31 augustus, hoewel het een mogelijkheid is dat Bungie deze verlengt om fans langer te laten spelen zoals bij de console-bèta.

Om de bèta te downloaden is de Blizzard Desktop App en een Battle.net-account vereist. De proefversie van de game wordt niet beschikbaar gesteld op Steam.

De inhoud van de pc-bèta is bijna identiek aan die op PS4 en Xbox One. Fans op pc spelen echter de Control-modus op de nieuwe Javelin-4-map. Verder zijn een aantal bugs en glitches opgelost en andere kleine veranderingen aan de gameplay doorgevoerd.

Activision heeft de systeemeisen voor de pc-versie van Destiny 2 al vrijgegeven:

Minimale systeemeisen:

CPU: Intel i3-3250 / AMD FX-4350
GPU (2GB VRAM): Nvidia GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7850
6 GB RAM

Aanbevolen systeemeisen:

CPU: Intel i5-2400 / AMD Ryzen R5 1600X
GPU: Nvidia GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 390
8 GB RAM

Destiny 2 verschijnt op 6 september voor de PlayStation 4 en Xbox One, en op 24 oktober voor de pc.

Dit artikel delen:

Lees meer

Call of Duty: WW2-ontwikkelaar bespreekt veranderingen voor tweede bèta Luigi in de schijnwerpers in Mario + Rabbids Kingdom Battle
9

Reacties op: Open bèta voor Destiny 2 op pc start vandaag

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • bokahara

    • 29 augustus 2017 17:23
    2 pvp modus en 2 gewone missies. je begint op level 20 met een paar flut wapens die je in het echt nooit zou gebruiken, maar hey, je hebt teminste wel een revolver die alles 1 shot.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mrblueeyes

    • 29 augustus 2017 18:55
    @bokahara
    Lekker links laten liggen. Spel van niks.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nocturnal

    • 29 augustus 2017 19:19
    @mrblueeyes Spreek voor jezelf dit spel overtreft de meeste releases dit jaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mrblueeyes

    • 30 augustus 2017 00:57
    @nocturnal
    Ik gaf hem een tip :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ricje

    • 29 augustus 2017 22:38
    Qua gameplay heeft het z'n momenten. Heb mijn pre-order echter geannuleerd omdat ik geen zin heb om te spelen alsof het 1997 is (lees: peer-to-peer) zodat zij kosten kunnen besparen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 30 augustus 2017 14:32
    @ricje Dat Destiny 2 peer 2 peer gebruikt is niet helemaal waar. Het gebruikt een hybrid netwerk. In de beta heb ik in ieder geval niets gemerkt van eventuele problemen. Het draait ook op battle.net en daar heb ik sowiezo behalve op grote launch dagen nog nooit problemen mee gehad. Maar het blijft natuurlijk afwachten hoe het in de praktijk gaat uitpakken na de volle launch. Maar zeggen peer 2 peer dus slecht is in dit geval wat kort door de bocht. Blizzard (eigenaar van het netwerk) is geen Ubisoft.
    Bron: https://www.polygon.com/2017/5/25/15695064/destiny-2-servers-network-bungie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The Chosen One

    • 29 augustus 2017 23:09
    Mooi kan ik em morgen testen.
    Morgen komt me nieuwe GPU binnen en dan kan ik gelijk me Destiny 2 code gebruiken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 30 augustus 2017 00:02
    Op de console vond ik het persoonlijk niet echt lekker wegspelen, morgen maar eens checken hoe de pc versie het er vanaf brengt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Millman7

    • 31 augustus 2017 00:26
    Vreemd, full screen setting krijg ik belabberde 23fps en ontzettend buggy mouse controls. kan nieteens naar rechts kijken, zet ik hem op full screen windowed, haal ik 60fps capped steady op max…