Nieuws
Dragon Quest 11

Oorspronkelijke versie Dragon Quest 11 is offline gehaald

Alleen de S-editie kan nog gekocht worden

Geschreven door Michel Musters op
De oorspronkelijke versie van Dragon Quest 11: Echoes of an Elusive Age is met de komst van de nieuwe S-editie op de meeste plekken offline gehaald.

In diverse virtuele winkels - waaronder Steam, de PlayStation Store en Microsoft Store - kan de oorspronkelijke versie van de game niet meer gekocht worden. Op de Steam-pagina is te zien dat de versie offline is gehaald "op verzoek van de uitgever".

De S-versie van de game was al verkrijgbaar voor Switch, maar is nu ook beschikbaar op pc, PlayStation 4 en Xbox One. Deze versie bevat extra content en allerlei verbeteringen. Sommige fans zweren echter bij de oorspronkelijke versie van de game - de graphics ogen bijvoorbeeld iets anders - waardoor niet iedereen blij is met deze keuze van Square Enix.

Als men de oorspronkelijke versie van Dragon Quest 11 heeft gekocht - ongeacht of het fysiek of digitaal is - kan deze wel nog gespeeld worden. Mensen met de oorspronkelijke editie van de game hebben overigens geen manier om gratis of met korting hun editie naar de S-versie te upgraden.

dragon quest 11

Dit artikel delen:

Lees meer

GOG Galaxy-gebruikers ontvangen gratis The Witcher: Enhanced Edition Fysieke Fortnite-toernooien gaan in 2021 niet door
10

Reacties op: Oorspronkelijke versie Dragon Quest 11 is offline gehaald

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    darkmanwls

    • 7 december 2020 08:53
    HEEEEEY, gamer.nl erkent dat de originele versie ergens anders dan alleen ps4 is uitgekomen. Dat heeft lang geduurd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 7 december 2020 09:49
    @darkmanwls ehhh, in de oorspronkelijke review staat toch ook dat ie op pc uit komt?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 7 december 2020 10:16
    @Jumpman Ja maar in zo'n beetje ieder bericht over de S editie staat dat het origineel alleen op ps4 uit kwam.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 7 december 2020 11:05
    @darkmanwls dat weet ik dan niet 😅. Kon me alleen de review nog voor de geest halen. Meestal als ik een spel heb of wil hebben stop ik met lezen zolang ik de game nog niet uit heb. DQ XI heb ik pas n maandje of zo geleden afgerond 😁. Main story wise dan. Weet niet of ik alle side quests ga doen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 7 december 2020 11:11
    @Jumpman Ik zit er nog steeds midden in, er blijft teveel uitkomen en al die sales constant maken het er niet beter op :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 7 december 2020 11:45
    @darkmanwls herkenbaar 😅. Wilde deze game perse af hebben voor ik aan cyberpunk zou beginnen. De delays werkte gelukkig hier in het voordeel 😁

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 7 december 2020 12:32
    @Jumpman Ach, ik zie t al een luxe probleem. Ik verveel me in ieder geval niet :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • SevenEight

    • 7 december 2020 13:22
    Ben de demo aan 't spelen. Tof spel!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Chinco

    • 7 december 2020 19:28
    @SevenEight ziet er inderdaad super uit. Alle heb ik na het uitspelen van de demo te lang gewacht tot ik het spel kocht we kom ik er nu niet mee zo in. Staat nog wel op de planning, maar niet meer voor 2020, denk ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kamigot

    • 7 december 2020 19:21
    Ik heb de Switch versie gespeeld en ik kan alleen maar zeggen dat het een absolute aanrader is.