Nieuws
Square Enix

Square Enix kondigt E3-presentatie aan

Zet het in je agenda

Geschreven door Arran Winmai op
Square Enix heeft aangekondigd een presentatie te geven over aankomende games tijdens E3 2018.

Dat laat het bedrijf weten met een tweet. De presentatie begint op maandag 11 juni en om 19:00 Nederlandse tijd. In de tweet nodigen zij fans uit om ze te vergezellen "voor een speciale video-presentatie om de spannende toekomst van Square Enix te ontdekken". Ook is er een website online gezet met een timer en antwoorden op veelgestelde vragen. De video-presentatie kan op deze website live en ook achteraf gekeken worden. De presentatie wordt in het Japans en in het Engels uitgezonden.

Welke games Square Enix gaat behandelen, is nog onduidelijk. Op de website zelf staat dat fans moeten wachten en daar 11 juni achter komen. Wel is bekend dat er al enige tijd wordt gewerkt aan een Final Fantasy 7-remake. De uitgever gaat ongetwijfeld meer van Shadow of the Tomb Raider tonen. Ook werkt Marvel samen met Square Enix om een gameserie over de Avengers te maken.

Ontdek alle tijden van de E3-persconferenties in ons overzichtsartikel.

Dit artikel delen:

Lees meer

EA: 'Modi als Fifa Ultimate Team vallen niet onder gokken' Live om 20:00: BattleTech
10

Reacties op: Square Enix kondigt E3-presentatie aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Jumpman

    • 8 mei 2018 17:56
    Hoop zo op meer nieuws / release data over Final Fantasy VII. Ook zou ik het wel waarderen als er n nieuwe bouncer aangekondigd wordt maar acht die kans erg klein, als in 0,001% klein 😅

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • loki82

    • 9 mei 2018 12:05
    @Jumpman schijnt dat het uitbesteede werk ondermaats was en opnieuw gedaan moet worden. o.a. het gehele niewe gevechtsysteem moet weer opnieuw gedaan worden, je hoort zelfs al voorzichtig ps5 genoemd worden…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TobiasPak

    • 8 mei 2018 18:17
    Waar ik nog wel het meeste naar uit kijk is de release date van Kingdom Hearts 3. En wellicht krijgen we de eerste beelden van het Big Hero 6 gedeelte te zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HazeRon

    • 11 mei 2018 18:22
    @TobiasPak ze zeggen in 2021 pas :( heb hem al sinds 2015 in de pre order staan bij game-mania

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 8 mei 2018 19:21
    Ik hoop dat ze met een Final Fantasy VIII HD remaster komen ( een full Remake is enkel voor in m'n dromen) het blijft imho de beste Final Fantasy ooit gemaakt en ook gelijk de beste game ooit gemaakt er is geen één game die een near perfect score krijgt zoals Final Fantasy VIII dat van mij krijgt (een 9,8)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • watashi wa maurice desu.

    • 8 mei 2018 21:13
    @coola

    Shaking hands man.
    Ik ken weinig mensen die FfVIII als de beste zien buiten mij om.
    De meeste zijn meer van de moderne games of zeggen 7.
    Ik vind 7 ook een top game maar deel 8 vond ik kwa personages en kwa systeem van magie krijgen zo leuk.
    En dat je wen salaris krijgt maakte geld uitgeven ook tactischer in de eerste uren.
    Mooi om te lezen dat er meer mensen zijn die deel 8 waarderen op kwaliteit.
    Ik zou graag een remake zien.
    Damn zelfs een gewone heruitgave op moderne consoles zou ik al waarderen aangezien ik de pc versie al lang niet meer speel en de ps1 versie ook niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 8 mei 2018 22:55
    @coola Dat zou mooi zijn, maar zo goed als onmogelijk, omdat veel van de game 2d achtergronden heeft die behoorlijk low res waren. Om dit te remasteren zullen ze die achtergronden helemaal opnieuw moeten maken. En dan kunnen ze net zo goed een remake gaan maken. Maar je hebt gelijk, een mens kan dromen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • NightyNite

    • 8 mei 2018 19:25
    Niemand die Kingdom Hearts 3 noemt? Er is beloofd dat er een release date komt. Ik heb superveel zin in die game!

    Edit: sorry Tobias, ik lees net jouw bericht haha. Maar het viel me ook al opdat kingdom hearts niet werd genoemd in het E3 overzicht van gamer.nl, terwijl deze game er zeker gaat komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 8 mei 2018 21:57
    Een goede rpg/actie Avengers met het centrum van Manhattan als open wereld, story line en goede side quests enigszins als de Batman games. Raap me op, Spiderman kan dan de lade in

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • NrFive

    • 8 mei 2018 23:02
    Erg benieuwd naar hun "Avengers project". Sinds de dood van Marvel Heroes ben ik op zoek naar een fatsoenlijke Marvel game… en het duurt ook eeuwen voordat Marvel End of Time Arena uit komt in de rest van de wereld.