Nieuws
Skull & Bones

'Ontwikkeling Skull and Bones wederom opnieuw begonnen'

Game werd in 2017 al aangekondigd

Geschreven door Michel Musters op
De ontwikkeling van Ubisofts piratengame Skull and Bones zou voor de tweede keer zijn geschrapt, om vervolgens opnieuw te beginnen.

Dat claimt een anonieme bron aan Gameluster. De ontwikkeling van het spel zou enkele maanden geleden opnieuw zijn begonnen, nadat managing director Hugues Ricour van Ubisoft Singapore vorig jaar ontslagen werd.

De game, die in 2017 werd aangekondigd en in eerste instantie veel weghad van de zeegevechten in Assassin's Creed 4: Black Flag, moet nu meer op Sea of Thieves gaan lijken, maar veel meer details zijn er niet. Als ontwikkeling van het spel echt is geschrapt en opnieuw is begonnen, lijkt het waarschijnlijk dat het nog jaren duurt voordat de game verschijnt.

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwe foto van Uncharted-film online geplaatst Biomutant houdt de aandacht niet vast - Ron en Erik Podcast 334
11

Reacties op: 'Ontwikkeling Skull and Bones wederom opnieuw begonnen'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • mhnl1979

    • 25 mei 2021 08:47
    Heeft dat uberhaupt nog wel zin. Duke Nukem Forever draait zich om in zijn graf, dat zijn record verbroken gaat worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 25 mei 2021 08:52
    Beter cancelen ze gewoon deze game, hoor weinig tot niets dat men op deze game zitten te wachten. Wat ik tot nu toe gezien heb leek het wel assasins creed met alleen varen en dat vond ik het mins leuk in black flag hoorde het natuurlijk caribean, maar vond het minste aan de game.
    Vraag me af hoe het met beyond good and evil 2 zit want daar hoor je ook weinig van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Senchi87

    • 25 mei 2021 10:52
    @hulstpower oh ik vond dat varen een welkome toevoeging juist. Even wat anders en best leuk gedaan, met die stormen tussendoor enzo. Ik hoop dat ze met skull & Bones wel wat meer doen dan enkel varen. Laat het maar een volwaardig piraten game worden, aaaargh 🤪

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 25 mei 2021 10:57
    @Senchi87 ja ik ken mensen die vonden het ook leuk bij black flag kon ik het nog wel maar de latere games was ik er echt klaar mee. Maar dit is puur persoonlijk natuurlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 25 mei 2021 10:11
    ‘Het zou veel meer op Sea of Thieves moeten gaan lijken’.
    Ubisoft haalt het kopieerapparaat weer uit de doos. Verzin zelf eens iets Ubisoft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 25 mei 2021 11:01
    Zolang de gameplay maar op dat van black flag lijkt en de game hopeijk heel wat leuker dan sea of thieves word. Want die vind ik nog steeds drie keer niks. enkel met black flag en vooral Atlas kom ik aan mijn piraten trekken. Maar ubi kennende gaan ze er soswieso hun eigen originele smoel aan geven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fikomikrip

    • 25 mei 2021 15:02
    @coola Definieer 'originele smoel' ;) Dat in combinatie met Ubisoft klinkt namelijk niet meteen heel geloofwaardig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 26 mei 2021 17:35
    @coola dit is een grap toch?

    Ubi heeft al jaren niks origineels meer gemaakt. Losstaand van het feit of het goede of slechte games zijn. Origineel is 1 ding wat ze zeker niet zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 25 mei 2021 12:11
    Trek de stekker er maar uit zou ik zeggen, zo'n lange ontwikkeltijd wordt niemand vrolijk van. Ik denk dat het team dat eraan werkt er wel zo onderhand klaar mee is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tremere

    • 25 mei 2021 13:25
    Ik zeg, ga voor een open wereld piraten rpg met een verhaal op het niveau van Black Sails, vanaf seizoen 2 dan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mrblueeyes

    • 25 mei 2021 15:46
    Ik hoop dat deze game er ooit nog komt. Kan wel wat worden! Maar toen ze deze game aankondigden kregen ze zoveel kritiek. Er zou te weinig te doen zijn wat een veelgehoord argument, maar toch kan het wat worden als ze net zo'n soort game maken als sea of thieves