Dat heeft Yasuhiro Kitao, die verantwoordelijk is voor de marketing bij ontwikkelaar FromSoftware, bevestigd in een video tijdens de Taipei Game Show 2022.
Ze meldt daarin dat de 'master' van het spel af is en opgestuurd naar de partijen die het moeten goedkeuren. "Het team werkt nu aan een patch die op de dag van release moet verschijnen, zodat alles in de game op rolletjes draait." De complete presentatie is hieronder te bekijken.
Elden Ring werd in 2019 aangekondigd door uitgever Bandai Namco en ontwikkelaar FromSoftware. Laatstgenoemde is de ontwikkelaar van games als Dark Souls, Bloodborne en Sekiro: Shadows Die Twice. A Song of Ice and Fire-schrijver George R.R. Martin heeft meegeholpen met het schrijven van het verhaal. De game komt op 25 februari uit op PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One en pc.
Reacties op: Ontwikkeling van Elden Ring is afgerond
DarkSlide.nl
Als Elden Ring het zelfde niveau haalt als Dark Souls en Sekiro ben ik er wel een paar honderd uur zoet mee.
gimbal2
Aan de andere kant zal het minder voorspelbaar zijn. Als je de truukjes van de Soulsborne games eenmaal kent dan geven ze niet zoveel weerstand meer. Mijn hoop is dat Elden Ring net wat meer onverwacht uit de hoek komt bij new game +, ++, +++, etc.
CroniC
Ik zou heel graag Bloodborne willen spelen, maar ik vind m te beroerd draaien en grafisch maar mwhoa. Hoop op een degelijke ps5 update en dan slinger ik m aan.
Maar eerst Elden Ring
Messtranor
Op de pro wel steady 30 fps met boost mode. Maar met een remaster of 60fps patch op ps5 speel ik m met liefde weer helemaal door
CroniC
Nee vond ik niet zo eerlijk gezegd.
Messtranor
dennis070
xeros
Ritch
Ziminar
KrisPain