"Het lijkt alsof een groot deel van deze bedrijven hun publiek als dom vee ziet dat ze bij elkaar kunnen drijven, melken en weer wegsturen", aldus McMillen. Hij beklaagt zich over het feit dat veel gratis mobiele games een te eenvoudig spelmechanisme hebben, dat spelers repetitieve acties laat uitvoeren om een bepaald doel te halen. Dit kan echter ook door er geld voor te betalen.
Volgens McMillen is dit een "klap in het gezicht van spelontwerp. Het vertegenwoordigt alles dat fout is aan de mobiele- en casual games-markt." Hij zegt dat Super Meat Boy voor iOS een andert soort game wordt. "Wij willen een spel maken dat we graag zelf zouden willen zien op het platform, een door reflexen gedreven platformer met een solide besturing die je niet manipuleert met bedrijfsbeslissingen om in te cashen."
Reacties op: 'Ontwikkelaars mobiele games hebben geen respect voor publiek'
bobiebob
CptnDutch
Prickley Pete
maar de stelling respectloos vind ik wat overdreven, sommige producten zijn inderdaad een wanprestaties en sommige producten voor 79 cent zijn daarentegen weer erg leuk.
bobiebob
DarkSlide.nl
Tumbler
Aquemini
Hellraidermike
Ja voor een ipad/iphone/macbook/welk ding van apple dan ook, veeeeel te veel te betalen alleen maar omdat er een appel op staat is niet dom nee.
Je bent beter af met iets van intel htc samsung nvidia ati amd, eigenlijk alles wat niet van apple inc komt.
Kwa smaak, iedereen heeft een andere smaak dus kan je daar niks over zeggen.
DarkSlide.nl
JasonStatham1234
NLRay
Majoortje
movement6
martijn3107
bobiebob
Bonecrusher1973
Heinster
Er is niets mis met Apple, mits je de doelgroep bent. Mensen die kijken naar prijs prestatie, bepaalde functionaliteiten verwachten en niet te beroerd zijn wat rond te kijken, die kunnen er beter ver vandaan blijven.
Damien 666
do365nic
SuperDre
oh, tuurlijk, al die anderen zijn saai en hebben een boring gameplay, maar die van jullie natuurlijk niet.. hmmm.. klinkt meer zo van 'wij van w.c.eend…….'