Nieuws
The Last of Us

Modder laat Ellie in The Last of Us 2 op Bella Ramsey lijken

Ramsey speelt de rol van Ellie in de aankomende televisieserie

Geschreven door Michel Musters op
Alejandro Bielsa, een ontwikkelaar van de aankomende Fable-game, heeft Ellie in The Last of Us: Part 2 op Bella Ramsey laten lijken.

Dat bericht Eurogamer. Bielsa is in de mod-community ook wel bekend als Vontadeh en werkt op dit moment aan personages voor Playground Games' nieuwe Fable-game. 

Hij legt uit dat hij een mod heeft gemaakt voor de tweede The Last of Us-game waarmee hij Ellie op Bella laat lijken. Ramsey speelt de rol van Ellie in de aankomende HBO-serie gebaseerd op The Last of Us.

Bielsa legt uit dat zijn werk verre van perfect is, aangezien het lastig is om de verschillende expressies van Ellie in de game om te zetten naar Bella's gezicht. Daarom lijkt het vooral goed te werken wanneer Ellie in de game een relatief neutrale gezichtshouding heeft. 

De ontwikkelaar geeft aan dat hij dit simpelweg voor zijn plezier en liefde voor de game heeft gedaan en daarom deze beelden deelt. In de video hieronder is het werk van Bielsa te zien. Let op: de video bevat diverse spoilers voor The Last of Us: Part 2.

Dit artikel delen:

Lees meer

AMD belooft vervanging voor RX 7900 XTX's met defecte dampkamer Oreo-koekjes gebaseerd op Xbox ontgrendelen cosmetische items
29

Reacties op: Modder laat Ellie in The Last of Us 2 op Bella Ramsey lijken

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Snoop213

    • 9 januari 2023 16:00
    Ellie hadden ze echt iets beter moeten casten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mcbrew

    • 9 januari 2023 16:49
    @Snoop213 Leg uit?

    Volgens mij is het een uitstekende actrice, en ik denk dat ze samen met Pedro Pascal een goed duo als Ellie en Joel zal vormen. Ik ben erg benieuwd naar de serie in ieder geval.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 9 januari 2023 16:59
    @mcbrew ik bedoel qua uiterlijk wijkt het teveel van de echte Ellie van de video games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkSlide.nl

    • 9 januari 2023 17:19
    @Snoop213 daar kun je toch snel aan wennen? Als de serie goed geregiseerd en geacteerd is wordt je aandacht daardoor opgeeist en heb je geen tijd meer om na te denken over die vergelijkingen. Zo werkt dat in ieder geval bij mij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 9 januari 2023 17:37
    @mcbrew voorhoofd is te groot.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 10 januari 2023 08:33
    @san5324

    Ik moet stiekem even lachen lol!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mcbrew

    • 12 januari 2023 12:20
    @Iconic hahaha ik ook…nu kan ik niet meer kijken zonder dat voorhoofd te zien

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wootism

    • 9 januari 2023 17:17
    @Snoop213 Ik moet er ook erg aan wennen. Maar liever een actrice die overtuigend speelt (en ze is immers een erg goed actrice) dan een kopie van de game met een matige prestatie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • brushaway

    • 10 januari 2023 07:45
    @Snoop213 onzin, een goede jonge actrice lijkt me perfect gecast.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 10 januari 2023 08:42
    @brushaway Ik had het meer over het uiterlijk. Maar dat is meer een persoonlijk ding. Omdat ik niet kan wennen als characters in films er totaal anders uitzien. Ik heb het niet over haar acteer prestaties. Maar wat ik zeg dit ligt puur aan mij dat ik daar niet aan kan wennen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    -JK-

    • 10 januari 2023 08:53
    @Snoop213 ben het eigenlijk wel met je eens, ik heb dat ook wel. En in haar geval kijk ik liever naar een muur maar dat is weer een ander verhaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 10 januari 2023 09:05
    @-JK- Haha ik had het niet of ze knap is ja of nee. Ik heb ook qua vrouwen een andere voorkeur haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zut

    • 9 januari 2023 16:06
    Snap die fixatie van mensen niet op het uiterlijk van Bella Ramsey. Waarom moeten de acteurs bijna perfect overeen komen met de personages? Het gaat hier om de chemie tussen de acteurs (Joel en Ellie), niet om het uiterlijk. Natuurlijk helpt het als ze wel enigszins erop lijken maar ik heb liever dat die chemie overeen komt dan wanneer de acteurs precies hetzelfde eruitzien maar compleet naast elkaar heen acteren. Kan niet wachten op de serie in ieder geval.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    archangel1110

    • 9 januari 2023 16:14
    @Zut Ja, ik snap het ook niet helemaal.
    Het lijkt mij dat het meer gaat om hoe het karakter neergezet wordt.

    Hetzelfde speelde toen met Daniel Craig die James Bond ging spelen.
    Dat kon helemaal niet, want Bond had donker haar en donkere ogen.
    Blond haar en blauwe ogen kon _echt_ niet bij James bond.

    En nu zijn mensen toch helemaal lyrisch over zijn performance.

    Ik was in het begon ook geen fan toen ik haar op foto's zag.
    Maar de sfeer in de trailer deed mij toch anders nadenken daarover.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 9 januari 2023 17:38
    @archangel1110 ik vond hem ook de slechtste James Bond .

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 9 januari 2023 17:51
    @archangel1110 terwijl Roger Moore ook niet echt donker haar had

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    archangel1110

    • 10 januari 2023 08:33
    @fonsrutte Nee, dat is zeker waar, haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 9 januari 2023 16:40
    @Zut Ja dat is mij persoonlijke afwijking haha ik kan niet aan dat gezicht wennen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    warcryptic

    • 10 januari 2023 09:00
    @Zut Als uiterlijk niet uit maakt dan hadden ze ook Ashley Johnson gewoon kunnen casten :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The soy sauce

    • 9 januari 2023 19:13
    Heel veel mensen weten niet dat dit gewoon Lyanna Mormont uit GoT is, die kleine chick die de undead troll killed

    Ze was ffin bad ass