Als we een programmeur van de ontwikkelaar Pocketeers mogen geloven, hebben we nog lang niet gezien waartoe de Nintendo DS werkelijk in staat is op gebied van graphics. Pocketeers is een afscheiding van EA Games en heeft vorig jaar Need for Speed: Underground 2 voor de handheld uitgebracht. De programmeur gaf aan dat hij verrast was door Metroid Prime: Hunters, misschien nog wel de best uitziende aangekondigde 3D game die voor de DS op stapel staat. Volgens hem lijkt deze game de hardware niet eens echt goed te gebruiken en komt het op hem eerder onafgemaakt over. The DS hardware can be pushed much further yet and I am surprised that the current crop of games on DS are not utilising more of its potential. We for example could have done a lot more with UG2 if more time was available, although we did use many of the DS features, there are more available.
Maybe its down to the fact that DS titles are greatly under budgeted because the user base is still relatively small? Who knows. Nog lang niet het maximale kunnen van de NDS?De hardware kan dus nog een aardig stuk verder uitgebuit worden als we deze persoon mogen geloven. Er is simpelweg meer tijd en budget voor nodig. Dit kan vrijgemaakt worden zodra de userbase van de NDS groot genoeg is. Iets wat ongetwijfeld niet al te lang meer zal duren, aangezien de handheld het erg goed doet qua verkopen.
Reacties op: Ontwikkelaar: grafisch nog veel meer mogelijk met NDS
Marcade
4play
Maxcre8
kreative
NickName
Ik denk daarom
lekkerbek312
Beano
Ronn
mikando
kreative
lekkerbek312
ik heb de DS ook gehad, maar was teleurgesteld in de besturing (waar is die thumbstick?), grafische kwaliteit en de games zelf. Ik vind het merendeel geen verbetering t.o.v. de advance. Bovendien is het ook weer een behoorlijk poort/uitmelk festijn. PSP trouwens ook.
Beano
Van alle consoles van de laatste 20 jaar kan ik de DS dit toch het minste noemen. De speciale besturingsmogelijkheden en de twee schermen maken dat onmogelijk.
gamer24.7
Op dit tempo komt Nintendo met spellen die grafisch op de launch games van de psp lijken. De psp zal dan verder zijn maar toch.
Maar dan moet meneertje ook bewijzen dat de nds meer kan. Want ik hou niet echt van leugentjes
4play
punisher007
El Patino
El Patino
lekkerbek312
Het is de combinatie van gameplay en graphics die een spel goed maakt. Als dat niet het geval zou zijn, dan heeft het geen zin om dit te ontwikkelen.
Als jij al die consoles hebt gehad en als jij dan geen spellen van voorheen herkent, dan doe jij aan struisvogelpolitiek. Als voorbeeld mario kart. Nagenoeg alle banen zaten ook in vorige versies.
De speciale besturingsmogelijkheden en de twee schermen maken dat onmogelijk
ach een racespel wat bestuurd wordt met een stylus ipv de d-pad noem ik nog steeds een poort (volgens mij was dat burnout).
lekkerbek312
is dat het geval dan? ik vind van niet.
Svjens_Swain