Ontwikkelaar Brink onderzoekt lag-problemen | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

Wedgwood zegt veel berichten te hebben ontvangen dat spelers last hebben van lag, en hier aan te werken. "We zijn allemaal enorme multiplayerfans hier op het kantoor, en we weten hoe belangrijk een lag-vrije online ervaring is. We onderzoeken de problemen met spoed en kijken wat we kunnen doen om verbeteringen te maken op dat gebied."

Lag-problemen zijn nog niet waargenomen in de PC-versie van Brink, en de PlayStation 3-versie is door het offline zijn van PlayStation Network nog niet online te spelen. Wel zegt Wedgwood de PS3-versie goed in de gaten te houden zodra het PSN weer online komt.

Update

Splash Damage heeft de eerste update voor Brink gisteren vrijgegeven op alle drie de platformen. De PS3-update kon worden verspreid, ondanks dat het PSN niet beschikbaar is. Op de Xbox 360 en PlayStation 3 zijn de laadtijden van textures verminderd, bugs die het spel doen vastlopen zijn verwijderd en er is een bug verwijderd waardoor alle trainingvideo's achter elkaar werden afgespeeld in plaats van alleen de introductievideo. Uit de PC-versie van Brink zijn een aantal bugs weggewerkt, waaronder een bug die bepaalde personages onbruikbaar maakte.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou