Nieuws
Super Smash Bros. Ultimate

'Onthulling Smash Bros.-personage interessant voor alle gamers'

Onthulling vindt dinsdag om 16:00 uur plaats

Geschreven door Michel Musters op
Super Smash Bros. Ultimate-regisseur Masahiro Sakurai raadt alle gamers aan de aankomende onthulling van het laatste personage voor de game te kijken, omdat het ook interessant is voor mensen "die de game niet spelen".

Dat meldt hij op social media. "Over een dag wordt de laatste vechter van Smash Bros. Ultimate onthuld. Zelfs als je de game niet speelt, maar geïnteresseerd bent in gaming, raad ik je aan te kijken. De nieuwe vechter is misschien een personage die je niet kent of anders is dan je verwacht."

De onthulling vindt morgen om 16:00 uur Nederlandse tijd plaats via een speciale uitzending op internet. Het gaat om het allerlaatste dlc-personage voor Super Smash Bros. Ultimate. Het is nog niet bekend om welk personage het gaat, maar de quote van Sakurai doet vermoeden dat het om een personage gaat die mensen niet verwachten.

Het nog in mysterie gehulde personage is onderdeel van Fighters Pass 2, waar eerder al Min Min, Steve & Alex, Sephiroth, Pyra/Mythra en Kazuya voor zijn aangekondigd. Eerder liet Nintendo al weten dat er na het zesde personage van deze Fighters Pass geen nieuwe, speelbare personages meer naar de game komen.

De aankomende livestream is hieronder te zien.

Dit artikel delen:

Lees meer

Dynasty Warriors 9: Empires komt begin volgend jaar naar het Westen Stefanie Joosten werkt aan twee games voor 110 Industries
14

Reacties op: 'Onthulling Smash Bros.-personage interessant voor alle gamers'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    WvA

    • 4 oktober 2021 16:43
    Jammer, had gehoopt op King Boo, maar klinkt alsof het weer iets heel typisch-randoms-nintendo's gaat zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 4 oktober 2021 16:44
    Master Chief? Na de semi flirts tussen Nintendo en Microsoft de afgelopen jaren. waarschijnlijk niet maar zou wel een toffe toevoeging zijn!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 4 oktober 2021 17:29
    @Jorn6810 Lijkt me sterk dat die onder het ''het kan iemand zijn die je niet kent'' valt though

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 4 oktober 2021 18:29
    @WvA dat denk ik ook niet, maar je hebt mensen die echt alleen Nintendo minded zijn en ze het op die manier bedoelen. Iemand buiten hun eigen franchises en platformen. Maar zoals gezegd, ik verwacht het ook niet hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Gaurav

    • 4 oktober 2021 16:58
    Wishful thinking misschien, maar ik hoop zelf op de Knight van Hollow Knight.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 4 oktober 2021 17:05
    @Gaurav oooeh zou zeker tof zijn! Of misschien wel Hornet van Silksong om niet weer een sword wielder te hebben. Maar denk wishful thinking inderdaad!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MoodyBanter

    • 4 oktober 2021 20:45
    Of Nicolas Cage uit Airplane

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    whaha

    • 4 oktober 2021 21:11
    @MoodyBanter Wow, jij denkt echt buiten de doos.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    warcryptic

    • 5 oktober 2021 08:17
    Zover ik overal de geruchten heb gelezen zou dit kunnen gaan om Sora van Kingdom Hearts.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    NightyNite

    • 5 oktober 2021 08:32
    Ik vraag me af of de onthulling van een character meteen ook leidt tot de aankondiging van een nieuw spel. Bijvoorbeeld Isaac van Golden Sun - > er komt een nieuwe Golden Sun, details volgen of wat ik hierboven lees: Sora van Kingdom Hearts: alle Kingdom Hearts spellen worden geport naar Switch etc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    -JK-

    • 5 oktober 2021 11:29
    @NightyNite Dat denk ik ook, weet alleen niet of dat dit bij alle characters van de game ook zo is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    NightyNite

    • 5 oktober 2021 14:34
    @-JK- bij de anderen was dit niet het geval, maar nu wordt het er ook uitdrukkelijk bij gezegd, vandaar dat vermoeden. Wss ook alleen maar iets, more news coming soon, gezien het toch over smash bros gaat en niet dan andere spel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 5 oktober 2021 14:02
    Ik denk Tommy Vercetti

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 5 oktober 2021 14:41
    Calling it now: een character uit Fortnite.