Nieuws

Officiële PlayStation 4 in-ear headset verschijnt 9 december

Uitgerust met AudioShield-technologie

Geschreven door Aida . op
Sony heeft een in-ear headset voor de PlayStation 4 aangekondigd. De headset verschijnt op 9 december in de winkels en kost 89,99 euro.

De headset kan direct worden ingeplugd in de DualShock 4-controller en is ook te gebruiken in combinatie met de PlayStation Vita, tablets of smartphones. Middels de ingebouwde microfoon kunnen spelers met elkaar praten tijdens het spelen van verschillende games.

De headset is uitgerust met AudioShield-technologie, wat ervoor zorgt dat geluiden van buitenaf volledig worden geblokkeerd. De headset heeft een oplaadbare batterij die via de PlayStation 4 kan worden opgeladen. 

Bron: PlayStation

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwsanalyse: Activision Blizzard koopt Candy Crush-maker CoD: Black Ops 3 of Just Cause 3 bij abo Power Unlimited
14

Reacties op: Officiële PlayStation 4 in-ear headset verschijnt 9 december

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • garciagarcia

    • 3 november 2015 16:28
    Oooh nice, hebben!!!

    Edit: tot ik de prijs zag…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • water

    • 3 november 2015 16:35
    dat denk ik dus bij elke gadget die voor consoles/pc uit worden gebracht…:p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xinloos

    • 4 november 2015 07:42
    Bij Sony ligt de advies prijs meestal hoger dan dat hij uiteindelijk bij andere dealers in de winkel ligt. Maar dan blijft hij nog duur >.<

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 3 november 2015 16:43
    Pff 20€ was een mooi bedrag geweest voor zo iets simpels. Helaas zjn er mensen die dit ervoor willen betalen waardoor ze het blijven aanbieden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • KoningDriessen

    • 3 november 2015 17:40
    Heb bij mijn experia toestel een in ear headset van sony gekregen, hele goede kwaltiteit voor een "gratis" headset. Maar 90e is wel erg aan de hoge kant.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ayho

    • 3 november 2015 19:55
    Pff 90 euro voor dat ding. Moet niet gekker worden. Mn htc oordopjes doen bijna het zelfde werk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 3 november 2015 22:24
    90 Euro ????? Voor een headset van dezelfde type als voor de iPhone en ook nog eens bedraad.

    Zijn ze bij sony allemaal van de trap gevallen en een hersenbeschadiging opgelopen ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Enricobandito

    • 4 november 2015 04:33
    Klap van de molen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Red Dead Demon

    • 4 november 2015 06:11
    Deze headset heeft vast andere en betere functies dan de standaard oordopjes die je bij een smartphone krijgt.
    Gelukkig voor mij heb ik een Bluetooth headset, mét microfoon ingebouwd, gratis bij mijn Xperia Z3 gekregen. Ook toepasbaar op de ps4 en controller.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 4 november 2015 10:05
    tjah…90 euro…daarvoor heb je toch ook een leuke draadloze turtle beach om maar wat te noemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 4 november 2015 12:11
    Maar dat is geen Sony.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • unipro81

    • 4 november 2015 12:58
    Dan koop je de Sony Wireless stereo gaming headset 2.0. Ook 90 euro :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 4 november 2015 12:37
    ik heb er net 2 besteld, 1 voor links en 1 voor mijn rechter oor

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Inflatable

    • 4 november 2015 22:13
    Een consoleaccessoire die voor veel meer wordt verkocht dan wat het werkelijk waard is.. Dat sommige mensen nog verbaasd zijn?