Nieuws
The Outer Worlds

Obsidian werkt aan The Outer Worlds

Komt volgend jaar uit voor pc, Xbox One en PlayStation 4

Geschreven door Michel Musters op
Obsidian Entertainment en Private Division werken aan de actie-rpg The Outer Worlds.

De game werd aangekondigd en voor het eerst getoond op The Game Awards afgelopen nacht. De singleplayer-rpg speelt zich af in een compleet nieuw universum.

De game combineert het rpg-genre met shooterelementen en lijkt daarbij veel humor te gebruiken. Daarbij staat het maken van beslissingen centraal.

The Outer Worlds moet ergens in 2019 verschijnen voor pc, PlayStation 4 en Xbox One. De game was in ontwikkeling voordat Obsidian werd opgekocht door Microsoft, waardoor The Outer Worlds op diverse systemen kan verschijnen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Mortal Kombat 11 in de maak voor PS4, Switch, Xbox One en pc Rage 2 komt op 14 mei uit
11

Reacties op: Obsidian werkt aan The Outer Worlds

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • hubertje

    • 7 december 2018 07:03
    Het lijkt toch wel een beetje op fallout vind ik. Als het zo'n zelfde soort game wordt ga ik hem zeker halen als die uit is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 7 december 2018 08:08
    Ik krijg er ook wel een hoog Fallout gehalte uit. Iets positiefs voor mijzelf, New Vegas (en de andere single player delen ook), speel ik vandaag de dag nog steeds. Weliswaar met mods, maar de games blijven doordaar wel erg leuk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 7 december 2018 08:33
    Ziet eruit of fallout & mass effect het met elkaar deden terwijl borderlands toekeek, en dit hun baby is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 8 december 2018 13:09
    @casualkiller zeg eerder fallout en borderlands hadden sex zie niet echt mass effect

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 7 december 2018 09:07
    Ziet er erg goed uit! Ik zal deze game zeker volgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 7 december 2018 09:11
    Ziet er goed uit, heb m aan mijn "in de gaten houden" lijstje toegevoegd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DevTrunks

    • 7 december 2018 09:43
    Krachtige introductie! I'm hooked. Ziet er Fallout-achtig uit, maar ik denk dat het (alleen aan dit filmpje te zien) ook wel een krachtige concurrent voor Cyberpunk 2077 kan zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 7 december 2018 10:40
    i'm not sold. zag er wel okay uit maar weet niet of dit iets voor mij gaat zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 7 december 2018 11:43
    Tof, vind Fallout New Vegas stiekem nog steeds de leukste. Ga 'm in de gaten houden, hopelijk dezelfde soort humor als in eerdergenoemde game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Undefused

    • 7 december 2018 14:13
    Ziet er wel vet uit, de setting spreekt me wel aan en zit ook wel humor in zo te zien, ben benieuwd naar de rest van de game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • theGrimm

    • 7 december 2018 22:15
    Deze game ga ik in de gaten houden. Zeker omdat het veel weg heeft van fallout.