Nieuws
Star Wars Battlefront

Obsidian maakt Star Wars' Mos Eisley na in Unreal Engine 4

Millenium Falcon is nog nooit zo gedetailleerd geweest

Geschreven door Peter Paardekooper op

Een aantal ontwikkelaars van Obsidian hebben als fanproject de Millenium Falcon en Mos Eisley nagemaakt in de Unreal Engine 4.

Het project kwam van de grond als excuus om de Unreal Engine 4 onder de knie te krijgen, zegt Jason Lewis, senior environment artist bij Obsidian. "Daarnaast zijn we allemaal gewoon enorme Star Wars-fans en dit leek ons een leuke manier om een fanart-project van hoge kwaliteit af te leveren."

Screenshots en details zijn te vinden op Lewis' blog.

Dit artikel delen:

Lees meer

Het lange traject van Torment: Tides of Numenera Nieuwe functies voor Rise of the Tomb Raider
4

Reacties op: Obsidian maakt Star Wars' Mos Eisley na in Unreal Engine 4

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • G.T

    • 12 september 2016 10:48
    Wel super gaaf om te zien en mss een hint naar EA dat ze wat moeten doen..
    De schaal van de Falcon is volgens mij alleen way off ( te klein ).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 12 september 2016 10:58
    Ziet er zeker tof uit heeft diegene mooi gedaan als fan art

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MacUseless

    • 12 september 2016 11:35
    Leuk om misschien erbij te zetten dat ze ook werken aan VR ondersteuning voor het betreffende fan project,

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 12 september 2016 12:53
    Erg vet gedaan!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.