Nieuws
Shadow Warrior 2

Nvidia geeft gratis codes Shadow Warrior 2 weg

Game sinds gisteren beschikbaar

Geschreven door Michel Musters op

Nvidia geeft voor 50.000 dollar aan gratis codes voor de gisteren gelanceerde Shadow Warrior 2 weg.

De codes worden random verdeeld over mensen die zich registreren met GeForce Experience 3.0. Het enige wat men hoeft te doen is GeForce Experience 3.0 downloaden en installeren, dan komt men in aanmerking voor een gamecode.


Nvidia en ontwikkelaar Flying Wild Hog hebben samengewerkt voor Shadow Warrior 2. Flying Wild Hog was namelijk onderdeel van de lancering van het Nvidia Indie Spotlight Program met hun game Hard Reset: Redux. De samenwerking voor de nieuwe game was dus een logische volgende stap.

De GeForce Experience is voor pc-gamers die het meeste uit hun games willen halen. Het programma zorgt er voor dat drivers up-to-date blijven en het optimaliseert automatisch meer dan driehonderd games. Naast Shadow Warrior 2 heeft Nvidia sinds juni onder andere videokaarten, android televisies, toegang tot de alfa van LawBreakers en codes van Dead by Daylight aan gamers weggegeven.

Shadow Warriors 2 is sinds gisteren beschikbaar voor pc en komt begin 2017 naar PlayStation 4 en Xbox One. In de game kruipen spelers in de huid van Lo Wang om het gevecht aan te gaan tegen demonen. Er zitten meer dan zeventig wapens in de game.

Dit artikel delen:

Lees meer

Tyranny komt volgende maand naar pc PlayStation VR kan Xbox One-games afspelen
13

Reacties op: Nvidia geeft gratis codes Shadow Warrior 2 weg

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Calibr3tto

    • 14 oktober 2016 12:03
    Geldt ook voor reeds geïnstalleerde clients?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 14 oktober 2016 12:31
    Heb dat spul net allemaal uninstalled, drivers zijn gewoon makkelijk te downloaden en de beste settings slaan meestal nergens op die het voor jouw selecteert. Enige wat toffe was shadow play maar dat werkt sinds de laatste versie ook niet helemaal lekker meer ..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • N0rthstar

    • 14 oktober 2016 12:40
    Hmmm heb hem net een maand geïnstalleerd staan. Even kijken of bestaande account hier inderdaad ook kans op maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aquemini

    • 14 oktober 2016 13:38
    zie zelf nog niet echt de voordelen van deze app in. Ingame streaming doe ik niet aan en ik optimaliseer altijd de games zoals ik zelf wil. Gaat me puur om de drivers eigenlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The Chosen One

    • 14 oktober 2016 13:38
    Even naar de website geweest en binnen 10 seconden uitgevonden hoe het geld voor bestaande accounts. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Epicness

    • 14 oktober 2016 14:09
    @The Chosen One Nutteloos commentaar vertel het dan of zeg niks zal het zelf wel uitzoeken zucht…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The Chosen One

    • 14 oktober 2016 14:44
    @Epicness Hoe is het nutteloos? Ik deel mee dat je met 10 seconden het kunt uitvinden op de website zelf.
    Ik denk dat mensen zelf wel in staat zijn om dat te doen, jij blijkbaar niet, dat is ook niet aardig. :)

    Ps. iets over leren vissen… of kennen mensen dat tegenwoordig niet meer?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 14 oktober 2016 15:14
    @The Chosen One

    Of je zegt gewoon klik hier en daar en je komt in aanmerking voor een code ;)

    Heb jij je goede daad voor vandaag weer gedaan. Of ben je bang dat ze je code inpikken? :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kser

    • 14 oktober 2016 17:49
    De website van Nvidia is bizar slecht. Er wordt niets over SW2 codes gezegd op de homepage. Als je GFE kiest, dan kom je op een pagina waar onderaan wel over Giveaways wordt gesproken, maar dat kopje linkt verder niet door naar de Giveaway pagina. Die moet je zelf linksboven zoeken in het menu.

    Er staat wel op de pagina dat je kans maakt op een code door GFE 3 te installeren en te gebruiken.
    En ja, die heb ik en ik gebruik het, maar verder zie ik niets over een giveaway of mijn deelname daaraan.

    Als je uiteindelijk toch de giveaway pagina vindt, staat er dat er onder de mensen die GFE3 gebruiken de game wordt verloot.

    Long story short:

    Download GFE3, registreer een account met een werkende e-mailadres. Je hoeft verder niets te doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 14 oktober 2016 21:54
    thanx voor de info, de update ging een week of wat geleden mis en had niet eens door dat daarbij de oude experience ook was verwijderd.. Heb em nu gewoon gedownload en het werkte allemaal..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 15 oktober 2016 20:03
    Binnen 5 minuten was ik er klaar mee

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clausbmf

    • 16 oktober 2016 11:50
    @toeterbaas198219 kutspel?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 16 oktober 2016 13:48
    @clausbmf ja zoiets , met deel 1 heb ik me vermaakt. Deze is niet erg leuk.
    Kortom een kut spel ja